Старата дървена дограма на сградата на община Шумен ще бъде сменена с нова от ПВЦ. За целта администрацията пусна днес обществена поръчка чрез публична покана на стойност 120 787 лв. без ДДС.
Освен подмяна на дограмата, спечелилата фирма трябва да извърши и ремонт на тоалетните в източното крило на втория етаж.
Прозорците, които ще се сменят, са 128 и са с обща площ 567 кв. м. Изискването е дограмата да е петкамерна, а стъклопакетът - 24-милиметров с нискоемисионно К-стъкло.
Поръчката трябва да бъде изпълнена в 90-дневен срок.
ШУМ.БГ
Коментари
kill4u
живейте ей :D
гражданин
да видим коя фирма се оближе сладко-сладко
шуменец
Да видим дали ще се намери някой да се хване за подобна стойност. Ако тоалетните излязат около 20к лв., за дограмата остава около 700-800лв. за прозорец барабар със стъклопакета от 4.5кв.м. средно и поставянето. Много изпилена работа ще е, особено ако искат прозорците и да се отварят.
гербист-общинар
Ако бяхме избрали кмет от ГЕРБ, нямаше да се налага да се харчат общински пари, а щяхме да използваме европрограмите и програмите за енергийна ефективност, за да може да усвеоим средствата и да излезе без пари подмяната.
Arch
Добре е да бъде съобразена /дограмата/ и с архитектурата на сградата. И тези грозни климатици, отживелица от преди 30 години да ги махнат от фасадата. Има много по-добри и ефективни начини за отопление и климатизация.
Знаещ
Достолепна сграда от времето на социализма! Отвътре прилича на катун, но гледайте да не я окепазите и Фасадата.
?
K стъкло? който е писал поръчката не е на ясно с новите технологии.
SIROMAX
новият кабинет на кмета струва 128 000 лв.
* Коментар транслитериран от системата
0 10Джамджия
PVC дограма за обществени сгради не се препоръчва. Първо, животът на материала е около 20 години, след което пластмасата започва за се разпада. Второ в обществените сгради натоварването е по-голямо и трябва издържливост. В такива случаи се слага алуминиева дограма с термомост. И животът е над 50 години. Малко по-скъпо е , но малко. Качеството обаче е несъизмеримо. А PVC вече се прави във всяка гаражна работилница от най-калпавите профили.