Дъщерята на Мадона – Лурдес стана лице на новата капсулна колекция на Жан-Пол Готие и бранда „Сюприм“, съобщи Контактмюзик.

Двадесет и две годишната Лурдес участва в първото си ревю за „Джипси спорт“ в рамките на Нюйоркската седмица на модата през септември м. г., а сега ще има значима роля в сътрудничеството на френския дизайнер с бранда за стрийт облекло.

Наскоро тя се появи в рекламна кампания на бранда „Миу Миу“ за сезона пролет/лято 2019 г.

Лурдес ще тръгне по стъпките на майка си близо 30 години след като Жан-Пол Готие проектира костюми, включващи прословутия конусовиден сутиен, за турнето Blond Ambition на Мадона през 1990 г.

Френският дизайнер настоя, че иска сътрудничеството му със „Сюприм“ да си проправи път до новото поколение.

„От първите ми стъпки като дизайнер включвам елементи от спортното облекло в колекциите си. Това бе сред кодовете и увлеченията ми. С тази мисъл дори разработих линия „Junior Gaultier“ в края на 80-те години на миналия век. С помощта на „Сюприм“ това вдъхновение ще си проправи път до новото поколение“, Vogue.

Днес.бг