Кръстовището на път Кърджали – Маказа при село Загорско е проектирано, построено и сигнализирано по всички правила на нормативната уредба, по които са изградени всички кръстовища. Това се казва в становище на агенция "Пътна инфрастуктура" по повод инцидента с участието на Лютви Местан.
Катастрофата, при която загина дете на шест месеца, а трима души бяха ранени, стана в неделя, а вчера лидерът на ДОСТ беше привлечен като обвиняем за причиняване на смърт по непредпазливост.
От агенцията призовават експертите от неправителствения сектор и медиите да се въздържат от разпространяването на необосновани и неверни твърдения. В дните след инцидента се появиха информации, че на мястото липсва ограничение на скоростта преди кръстовището въпреки липсата на видимост.
В позицията се казва, че проектът за пътна сигнализация е изготвен съобразно Закона за движение по пътищата и е съгласуван от "Пътна полиция". Средно на денонощие в участъка преминават над 5000 превозни средства и от пускането на отсечката в експлоатация през 2014 г. досега в района на кръстовището при село Загорско няма пътни инциденти, казват още от агенция "Пътна инфратруктура".
Дневник
Коментари
КУКУ
Глупости!Знака за предимство stop е пред завиващите на дясно,пред завиващите наляво няма знак ....и при това положени десния има предимство...Ха сега де
до куку
пътя е двулентов и знака стоп важи за съответната лента няма значение дали завиваш на ляво или на дясно , и тъй като след знака стоп няма друго кръстовище или знак отменящ предишни ограничения и забрани ,то този знак е в сила докато не се включи в движението в пътя който е с предимство