Телевизионната аудитория на Формула 1 в САЩ се е увеличила с двуцифрен резултат, съобщи телевизията ESPN, която излъчва шампионата в страната. Платеният канал, който сключи договор с Формула 1 от началото на сезон 2018, се радва на много голям интерес.

В първия сезон, излъчен по ESPN, състезанията привличаха средно 571 хиляди зрители. Дотук 11-те старта през 2019 г. са били гледани от 679 хиляди зрители. Увеличението е с 19%, а телевизията собственост на "Дисни" добавя, че в сравнение с предишния оператор, който даваше състезанията (NBC) ръстът е 21%.

Най-гледаното състезание в САЩ от началото на сезона е последният старт за Гран при на Германия. Той е събрал аудитория от средно 688 хиляди зрители. Това е с 27% повече, отколкото миналогодишното състезание на "Хокенхайм".

Надпреварата беше много драматична и завърши с победа на Макс Верстапен от "Ред бул".

Следващият старт от сезона във Формула 1 е Гран при на Унгария през този уикенд.

САЩ е един от ключовите пазари на Формула 1. Собствениците на спорта "Либърти медия" искат да направят второ състезание в страната след надпреварата в Остин. В момента се водят преговори за включване на състезание по улиците на Маями.

Дневник