ПСЖ е най-успешният футболен клуб във Франция в последните години, което позволява на парижани да взимат не само най-добрите играчи, но и да привличат най-много спонсори. Последният партньор на клуба е компанията Deliveroo, която е за доставка на храна.

Договорът между двете страни беше подписан наскоро, а парижани обявиха, че е дългогодишен. Компанията се стреми да разшири влиянието си във Франция и затова подписва с най-големия футболен клуб в страната. Deliveroo ще разположи своето лого на стадион "Парк де Пренс", а като част от сделката феновете на ПСЖ ще могат да си поръчат храна директно на мястото си по време на мач.

"Това е първи по рода си договор и мисля, че ще бъде страхотна възможност не само за нашата компания, но и феновете на ПСЖ ще останат доволни", каза Уил Шу, който е основател и изпълнителен директор на компанията.

През лятото ПСЖ подписа други два големи договора, които гарантираха финансовата стабилност на парижани. Партньорството с "Найки" беше удължено до 2032 г. срещу 75 милиона евро годишно. Освен това клубът смени основния си спонсор и след 13 години с авиопревозвача Emirates подписа с веригата хотели Accor.

Дневник