След като миналата година заложи успешно на Елтън Джон, тази година британската търговска верига John Lewis разчита едно миловидно и въодушевяващо се драконче да разпали продажбите им тази Коледа в тяхната първа обща празнична реклама с близката верига Waitrose.

Пускането на рекламата, която обикновено всяка година им струва около 7 млн. паунда, през годините се превърна в цяло отделно медийно събитие, което събира милиони гледания в социалните мрежи.

Веригата Waitrose също е правила бляскави празнични реклами в миналото, но никога не е привличала същото количество внимание.

В новата реклама, която както винаги притежава потенциала да предизвика някоя и друга сълза да се залюлее в окото на зрителя, участва 10-годишна актриса на име Руби, която си партнира с компютърно генериран анимационен дракон. Малкото драконче в дружелюбно и се радва на всички обичайни празнични занимания като правенето на снежен човек, пързалянето на кънки на лед и запалването на светлините на коледната елха, но въодушевлението му винаги го разпалва толкова силно, че буквално подпалва нещата около себе си.

Рекламата е заснета в приказно селце в Унгария. Историята има щастлив край, когато драконът Едгар използва своя огнен дъх, за да запази коледния пудинг на обичайното празнично събиране в селото.

Както и в предишни години, като фон звучи кавър на известна поп класика. Този път е баладата на щатската софт рок група REO Speedwagon от 80-те Can’t Fight This Feeling, но изпята в нова версия от фронтмена на групата Bastille Дан Смит.

Рекламния клип може да гледате тук.

Дневник