Рекламите за Супербоул могат да достигнат новия си връх на приходите, след като един 30-секунден клип се продава при рекордни суми, съобщу Bloomberg. Двубоят за титлата в Националната футболна лига (НФЛ) по американски футбол е най-гледаното събитие в Северна Америка и събира рекордна аудитория.

От телевизията, която ще излъчва срещата през 2020 г. Fox Sports, съобщиха, че продават 30-секунден клип срещу рекордните 5.6 милиона долара. През миналата година слотовете се продаваха срещу 5.25 млн. от CBS.

Освен това Fox Sports вече е продала 60 от общо 77 рекламни слота или общо 78. Темпът изпреварва всички останали издания на Супербоул, с изключение на това през 2014 г.

"Поставихме си цел и засега се движим доста пред собствения ни график. Определено трябва да се ощипем, за да видим дали не сънуваме", каза вицепрезидентът на телевизията Сет Уинтър.

По неговите думи 25 компании имат интерес към последните 17 рекламни позиции.

Fox Sports успя да увеличи сумата за рекламите не само заради пазара, който с всяка година нараства, но и заради решението да намали броя на рекламите по време на мача. Със слогана "Нека феновете се концентрират над случващото се на терена", телевизията намали броя на рекламните паузи във всяка една от четвъртините от пет на четири. Така заинтересованите рекламодатели бяха склонни да плащат по-високи цени.

Супербоул LIV ще се изиграе на 2 февруари на "Хард рок стейдиъм" в Маями. Сезонът е стотният юбилеен в историята на НФЛ.

Дневник