Трудните времена карат хората да се замислят и да раждат идеи. Във футбола пример за това даде датският "АГФ Орхус", който намери начин да покани свои привърженици на стадиона, въпреки че след подновяването на първенството мачовете са пред празни трибуни.

На двубоя с "Рандерс" всъщност присъстваха около 10 000 зрители, съобщават местните медии. Това стана чрез видеостени, разположени над рекламните пана.

На тях чрез системата за видеоразговори Zoom били отворени 556 канала с по 18 души във всеки, обясни пресаташето на клуба Сьорен Карлсен пред Yahoo Sports.

По думите му идеята е заимствана от датско телевизионно шоу и от музикални изпълнители. "Запитахме се дали можем да направим нещо подобно на футболен стадион", посочи Карлсен.

Преди повече от месец друг датски клуб - "Мидтиланд", обяви, че запалянковците ще могат да гледат мачовете от колите си, паркирани пред стадиона.

Спортът постепенно се завръща след спирането заради пандемията от коронавируса COVID-19, но при строги правила и почти навсякъде - без публика. Затова се изпробват и обсъждат различни идеи как привържениците да бъдат въвлечени.

В България "Левски" последва идеята, приложена вече от "Борусия" (Мьонхенгладбах), за поставяне на фигури с лика на запалянковци по трибуните.

Дневник