Серията от виртуални надпревари, които Формула 1 организира по време на пандемията от коронавируса COVID-19, са гледани общо от 30 милиона зрители. Според официалните данни това е отчетената аудитория по телевизията така и дигиталните платформи.

Между 22 март и началото на юни се проведоха общо осем състезания, в които участие взеха пилоти, професионални геймъри и известни лица.

Общата аудитория в дигиталните платформи, сред които Youtube, Twitch, "Фейсбук" и китайските Weibo и Huya, е 21.8 милиона.

Други пет милиона души са гледали виртуалните надпревари по телевизиите, които имат договори с Формула 1 за излъчване. Те са били предавани в общо 100 страни по света. Според данните на Формула 1 чрез стриймове в профилите на на пилотите Шарл Льоклер, Джордж Ръсел, Ландо Норис и Алекс Албън в Twitch други 2.7 милиона души са гледали състезанията.

"Виртуалните серии показаха големия потенциал, който притежава тази сфера. Привлякохме голяма аудитория и вече можем да работим по някои бъдещи проекти", коментира Джулиан Тан, директор по дигиталните инвестиции във Формула 1.

Сезонът във Формула 1 ще стартира на 5 юли с надпреварата за Гран при на Австрия.

Дневник