Голямата звезда на бразилския футбол Неймар привлече вниманието с действие извън спорта. Тази седмица нападателят на ПСЖ изненадващо напусна социалната мрежа "ТикТок", като "изостави" 10.6 млн. последователи.

В приложението за кратки видеоклипове бразилецът се появи през лятото и само за четири месеца събра огромна маса почитатели. Сега обаче той се насочи към конкурента Triller.

"Разнообразието, графичната култура и въздействието на Triller върху културата са несравними. Имам честта да обявя, че се присъединявам към семейството на Triller и напускам "ТикТок" завинаги", заяви Неймар.

Това е втората голяма бизнес промяна за бразилеца тази година, след като по-рано смени "Найки" с "Пума".

За Неймар, както за мнозинството от звездите на спорта, социалните мрежи са огромен източник на приходи. Според различни данни от една платена публикация в "Инстаграм", където има 143 милиона последователи, бразилецът получава над 700 хил. долара.

През август компанията, разработваща Triller, обяви, че е преминала границата от 250 милиона сваляния на приложението. Фирмата опитва да използва и проблемите на "ТикТок" в САЩ.

Дневник