Шумен и регионът бяха представени на ХVІ-то Средиземноморско туристическо изложение, което се състоя от 14 до 17 ноември в Пестум, Италия, съобщиха от пресцентъра на общината. По данни на организаторите в изложението са участвали около 30 държави и 150 местни туристически организации.
Туристически регион Шумен участва чрез проекта по ОП „Регионално развитие” – „Корените на България – Началото”, като представи многообразието на туристическата ни дестинация. Подготвени бяха разнообразни рекламни материали – туристически пътеводител, туристическа карта, брошура, предлагаща примерни туристически маршрути и атракции, специфични за региона, флайери и мултимедийна презентация с най-значимите видове туризъм.
Археологията е една от основните цели на изложението, чрез която се насърчава международния диалог и популяризиране на културното наследство.
Проектът „Корените на България – Началото” цели да увеличи интереса към конкурентоспособните туристически ресурси на територията на общините Шумен, Велики Преслав и Каспичан, чрез конкретни дейности в областта на маркетинга и рекламата, които ще допринесат за диверсификация на туристическия продукт.
До момента са изпълнени дейности относно изработката на туристически пакети, маркетингова стратегия, печатни материали – туристически пътеводител, брошура и туристическа карта, разработени са слоган и лого, публикувана е реклама в National Geographic, рекламни публикации и банери във водещи електронни платформи на английски, немски, румънски и български, указателни табели в района на дестинацията.
Предстои да се изработи рекламен филм, аудио и телевизионни клипове и тяхното разпространение в телевизии и радиа в България и Румъния.
През 2014 година по проекта предстоят участия в международни туристически изложения в Прага „Holiday World”, TTR – Букурещ, “Vakantie”-Утрехт , Холандия, Ваканция СПА ЕКСПО – София , „Културен туризъм” – Велико Търново, туристическите борси "Вашата ваканция" – Бургас и „Уикенд туризъм „ – Русе.
ШУМ.БГ
Коментари
сър Артър Евънс
Сетили са се да имитират някаква дейност! Ще ви се смеят всички, с такъв началник като Живка Тонева със селското й възпитание и култура.
ескимос
Трябва и на полюса да рекламирате, че да се затвори кръга от без смислени и неудачни реклами.
От тези държави не очаквайте наплив от туристи.
123
Позволете ми да отбележа, няколко факта видни от тази снимка. На панаир не се седи така, ами трябва да бъдеш пред щанда и да каниш посетителите. След, като ги поканиш, трябва да има къде да седнат, за да дискутирате, от снимката виждам само багажи по столовете, а къде ще ви седнат гостите господа домакини на щанда.
Географ Георги
Най- после разбраха необходимостта от реклама навън - в Европа,че и зад нея.Няма кой да знае какво имаме тук, ако го показваме само на нашите борси - София, Търново, Русе. Дано изброените рекламни материали да са направени професионално, а не от някой общински виртуоз на компютъра, който мисли, че като щрака по клавиатурата, ражда чудеса...Като знам бюджета за реклама, за култура, си мисля, че стига само за цитирания вече доморасъл специалист по всичко.Успех!