12 жители на Шумен и областта се срещнаха с ръководството на електроразпределителното дружество в поредния „Приемен ден на ръководството“ на ЕНЕРГО-ПРО. Домакин на срещите беше Стефан Абаджиев, управител на ЕНЕРГО-ПРО. От ръководния екип на компанията присъстваха Мария Димитрова, директор „Обслужване на клиенти“ и Диян Христов, управител на Разпределителен обслужващ център Шумен и Търговище. В приемния ден се включи и Иван Капралов, омбудсман на община Шумен. Той участва в приемния ден, като посредник на добра воля, за да се запознае с въпросите, които клиентите желаят да обсъдят с мениджърите на ЕНЕРГО-ПРО.
В голяма част от случаите ръководителите от ЕНЕРГО-ПРО дадоха юридическа и експертна консултация на клиентите по въпроси, които излизаха извън компетенцията на ЕНЕРГО-ПРО. Много въпроси, поставени по време на срещите, макар да бяха свързани с електричество, не могат да бъдат решени от компанията, тъй като засягат сложни отношения между съседи, роднини и съсобственици на имоти. В такива ситуации компанията не може да вземе отношение, тъй като законът поставя енергийната компания в много ясни и тесни рамки. Преди всичко, ЕНЕРГО-ПРО отговаря за обслужването на електрическата мрежа до границата на своята собственост, която е електромерът на клиента. В случаите, когато става въпрос за казуси, свързани с електрозахранването след електромера в имота на клиента, експертите на компанията могат да помогнат на хората само с юридически съвет как да подходят към проблемите си и към кои институции да се обърнат за компетентна намеса.
Друга част от случаите бяха свързани с въпроси относно сметки за електроенергия. На клиентите бяха предоставени подробни справки за потреблението им през минали периоди, беше им детайлно обяснено защо сметките им са такива и какъв период обхващат.
Случаите, които клиентите представиха в рамките на приемния ден в Шумен, бяха свързани с различни нормативни изисквания и процедури, които са задължителни по закон и компанията е отговорна за тяхното спазване, тъй като са залегнали в Закона за енергетиката и ред подзаконови наредби.
„Изключително съм удовлетворен от днешната приемна на управителя на ЕНЕРГО-ПРО в Шумен. В голямата си част въпросите поставени от клиентите на дружеството намериха своите отговори. Приемната показа, че индивидуалният подход към отделните казуси води до положителна развръзка в понякога конфликтните ситуации. Трябва да отбележим, че гражданите благодариха за възможността да се срещнат лично с висшия мениджмънт на компанията и директно да поставят своите въпроси и оплаквания. Уверен съм, че сътрудничеството с г-н Абаджиев и местния омбудсман ще предостави на шуменци допълнителна възможност за разрешаване на възникналите проблеми“, коментира обществения посредник на Шумен Иван Капралов.
В сряда, 12 март, „Приемен ден на ръководството“ ще се проведе в град Търговище.
ШУМ.БГ
Коментари
бай ганьо
и Вас даВи го сложа....!!!
Буревестников
От Енерго-то са професионални престъпници. Манипулират електромерите на потребителите дистанционно и могат да ви натаманисат каквито си сметки поискат, без да се усетити, че са били в близост до имота ви. Трябва да има специален отдел в МВР, който да се занимава само с престъпления на Етерго-то !!