Обединяването на Светло и Premium Malt  под една обща марка – Шуменско, по-ниски препоръчителни цени на бирата за шуменци, спрямо останалите градове в страната, участие на пивоварната в различни събития на града и раздаването на над 60 000 продукта по време на провеждането им, са само част от новостите около марката на Шуменско пиво през 2014 г.

Това стана ясно днес на организираното от Калсберг България събитие, на което бе представена програмата на пивоварната за 2014 г. от Габор Бекефи - главен изпълнителен директор на компанията и Бранимир Братанов – бранд мениджър.

„Използвахме 2013 г., за да изготвим план за развитието на Шуменско. Калсберг е тук, имаме дългосрочни планове по отношение на марката, града и региона. Шуменската пивоварна е историческо родно място на нашия бизнес“, каза главният изпълнителен директор Габор Бекефи.

Шуменци ще купуват бирата на препоръчителни по-ниски цени в търговската мрежа -  двулитровата пластмасова бутилка ще върви на цена 2.19 лв., а стъклената от 500 мл. - за 0.99 лв.

Според Братанов бутилката ще продължи да бъде в добре познатото кафяво стъкло и ще запази познатия плътен и леко горчив вкус.

На срещата днес присъства и проф. Анда Палиева, преподавател по История на музиката в НМА и бивш зам. министър на културата, правнучка на чешкия майстор-пивовар Франц Милде, основател на шуменската пивоварна през 1882 г.

ШУМ.БГ