Датска туристическа агенция смята, че може да повиши занижените нива на раждаемост в страната, изпращайки повече двойки до романтични градове като Париж, в рекламна кампания с мото "Направете го за Дания" (Do It For Denmark).

В кратко видео, включващо изоставени площадки и мрачни пенсионери, туристическата агенция Спиес, датският клон на британската Томас Кук, отбелязва, че раждаемостта в страната е ударила 27-годишно дъно.

"В Спиес сме загрижени. По-малко датчани означава по-малко подкрепа на застаряващото население и трагично по-малко хора на почивка с нас", заяви туристическата компания.

Докато неотдавнашно проучване показа, че Дания е най-щастливата нация на земята, компанията твърди, че със сигурност страната не е най-сексапилната.

В рекламния клип сивата и депресираща Скандинавия е в контраст с Града на светлината, където млада датска двойка се наслаждава на питие пред Айфеловата кула, танцува на Мулен Руж и пазарува секси бельо.

"Запознайте се с Ема. Въпреки че е родена и израснала в Дания, тя е зачената в Париж. Точно там, в тази хотелска стая", казва гласът във видеото.

Отбелязва се и фактът, че датчаните правят 46% повече секс докато са на почивка, в резултат на което 10% от населението е заченато извън страната.

"Препоръчваме романтична ваканция, за да спасим бъдещето на Дания", добавят още от Спиес.

vesti.bg