Hello! Ficosota Festival събра над 15 хиляди музикални фенове на Шуменското плато в събота вечерта. Stereo MCs и Kraak & Smaak бяха гвоздеят на програмата, продължила половин денонощие. Stereo MCs изпълниха нови парчета и мегахитовете си “Connected” и “Black Gold” от 12 метра висока сцена на 3 етажа малко след полунощ и държаха публиката на крака час и половина.
От късен следобед до ранни зори на поляната с мащабите на стадион пред монумента „Създатели на българската държава“ звуча най-широк спектър от музикални стилове – народна музика, рок, поп, хип-хоп, фънк, електронна, денс. Градът закънтя с гласа на Десислава, която откри фестивала с народна музика. След нея Шумен слуша Валя Балканска с акомпанимент от Каба гайди, Елица Тодорова и Стоян Янкулов, Brazz ViliDJ, Bobo & The Gang, D2, Дичо, Мартен Роберто и DJ Rawland.
Проектиран върху знаменития монумент часовник отброи секундите до полунощ, когато в публиката се появиха магически герои на кокили, последвани от огнено и мапинг шоу и най-дългия заря спектакъл, който Шумен някога е виждал. По време на мапинга Дидо от D2 накара публиката да настръхне с изпълнение на живо на легендарната песен “Wicked Game” на Крис Айзък.
Преди участието си Stereo MCs посрещнаха развълнувани фенове в бекстейдж зоната си с фантастична панорамна гледка към Шумен. Вокалистът на групата Роб Бърч сподели, че харесват българските фенове, които се забавляват много. „Връшаме се в България за пореден път, защото харесваме енергията на хората и красивата природа“, каза още той и поздрави шуменци за гостоприемството.
Специално за участието си в България Kraak & Smaak изпълниха най-новия си сингъл “Mountain Top”.
Балон с горещ въздух, пяна парти, рампа за скейтборд, стена за катерене и карнавална лаборатория бяха само част от атракциите към фестивала, които шуменската компания Ficosota беше подготвила за съгражданите си по повод 20-годишнината си.
Платена публикация
Коментари
жеч 1965
Абе хора, стига сте намирали кусури само ! Браво на Фикосота, че по такъв грандиозен начин отбелязва 20-годишнина от създаването си ! Ще се радвам да има повече такива мероприятия, с които донякъде да задържим младежите в родния Шумен !!!
Misho
Който иска да гледа снимки има достатъчно в сайта на събитието - http://ficosotafestival.com/bg/gallery :)
Do Misho
Прекалено много фалшива показност, това дразни. Маркетингът е хубаво нещо, но с мярка. Ако се прекали става изкуствено и донякъде обидно спрямо интелекта на останалите.
Misho
Съгласен съм донякъде, но все пак положителните емоции надделяват ;)
Дамян
Спряха ни колите на 3,5 км в едната посока, простолюдието на поляната а ВИП-а на платформите, останахме с усещането, че сме по-ниско ниво....и пак обратно 3,5 км обратно до колите.
Има достатъчно ресторанти и то не само в Шумен да побере целият им ВИП, за всичко бяха помислили, но това с ВИП-а - провали всичко!
Не съм доволен!
Хубава работа ама българска....
TESY
Балонът не е летял, надуха го само за рекламни снимки. ВИП парвенюта, лоша организация, хаос с транспорта, замърсена природа. Фикосота.
Зори
Жалкото е, че българинът прави всичко показно...особено ако е малко повече богат!
коча с лопатата
Добър замисъл като идея.
Обаче изпълнението беше повече в стил като лъскава реклама на евтин прах за пране, който обаче не пере а само парфюмира дрехите. Много, ама прекалено много ВИП, и паркинга за ВИП-а, и ресторант на центъра на поляната за ВИП-а, и то не няколко маси, а цял ресторант, и всичко се въртеше около ВИПа. А уж черпят и правят безплатен концерт за юбилея. А то повече на закрит фирмен банкет с кибици отстрани приличаше.
Не че не беше добре, обаче си беше парвенющина, а не черпене от сърце.
Vanko
Добре, ако Вие бяхте организатори къде щяхте да сложите ВИП-а, т.е. по-близките Ви и важни приятели или с две думи "ваште хора"?