Очаква се 120 км нови магистрали да бъдат пуснати в експлоатация от следващата година, каза пред участниците на четвъртия дискусионен форум на тема "Строителството през 2015 г. – перспективи и предизвикателства. Възможностите през новия програмен период 2014 – 2020" министърът на регионалното развитие Лиляна Павлова, цитирана от "Фокус". На същия форум председателят на управителния съвет на Агенция "Пътна инфраструктура" инж. Лазар Лазаров уточни, че става въпрос за участъци от "Марица" и "Струма"
Сред другите пътни участъци, които би трябвало да вляза в експлоатация през 2015 година, са обходите на Габрово и Монтана и западната дъга на околовръстното на София. "След 2015 г. участъците, които са ни приоритет са скоростният път Видин - Ботевград, автомагистрала "Калотина", пътен възел "Люлин" - "Бояна", тунелът под връх Шипка при Габрово и скоростният път от Русе до Велико Търново", уточни Лазаров.
В София ще се ремонтират "Дондуков", "Сливница" и "Прага"
Сериозни пътни ремонти през следващата година ще има и в София, като става въпрос за общо 6 километра булеварди. "Продължаваме с рехабилитацията на "Цариградско шосе", в реконструкция е бул. "Монтевидео", бул. "Витоша" в пешеходната зона, "Дондуков", "Прага", "Козлодуй", "Сливница" при моста на Захарна фабрика", обобщи на конференцията зам.-кметът на София Любомир Христов.
Заместникът на Фандъкова уточни, че където има релсов път, ще се рехабилитира и той, за да може по линиите да тръгнат нови трамваи. През 2015 г. надеждите са с пари от ОП "Транспорт" за започне строителството на третата линия на метрото.
Освен парка около НДК, който вече се обновява, модернизации ще има "Западен парк" и "Северен парк".
dnevnik.bg
Коментари
Ваньо
Оправяме София, останалите - кучета ги яли!!! Нищо ново!
Анонимен
С какъв акъл шуменци гласуват за ГЕРБ.
Констатация
Ако се сметне дължината на откриваните магистрали през годините до сега сигурно ще излезе , че четирите магистрали в България са отдавна построени.
Отсечката от автомагистрала Хемус от Каспичан до Белокопитово вече е откривана два пъти и до сега е стигнала само до с.П.Волово - на четири километра от крайната точка .