Синдикалисти, атакисти, социалисти и граждани излязоха днес на протест срещу спирането на влакове. На перона на шуменската гара се събраха около 100 души.
“Спирането на линии на БДЖ е форма на абдикация на държавата от ролята й на социален фактор. Категорични сме, че влакове не трябва да бъдат спирани. Категорични сме, че влакове не трябва да бъдат съкращавани”, заяви по мегафон лидерът на КНСБ-Шумен Анета Денева.
Тя добави, че въпреки заявлението на министър Ивайло Московски, че няма да бъдат спирани от 1-ви февруари 90 влака, синдикалистите искат да се изработи дългосрочна стратегия за развитието на железопътния транспорт. Денева обясни, че в шуменското КНСБ членуват около 400 работници на БДЖ и НКЖИ.
На гарата имаше група от около 20 социалисти, водени от народния представител Иван Иванов. По-рано БСП-Шумен разпространи до медиите декларация, в която се казва, че съкращаването на влакове ”намалява още повече вярата на хората, че управляващите мислят и работят за развитието на страната и добруването на народа”.
С малко закъснение към протеста със знамена, музика и плакати се присъединиха и 20 души от партия “Атака”. За да стигне до гарата шествието им премина през целия град.
ШУМ.БГ
Коментари
trite x
аз предлагам всички мой колеги които бъдат съкратени от БДЖ да отидем при Донка и при Бай ШАРО па белкем ни намерят работа /сметките някой трябва да ги плаща/ из техните среди.Ще сме много послушни.
пешо
как мога да се запиша в герб. искам да се науча да лъя и када.
* Коментар транслитериран от системата
3 4999
БДЖ от десетилетия е длъжник и продължава да трупа задължения, тъй като не се реформира:
- драстично съкращение на служители;
- обновяване на жп-състава, който е крайно амортизиран;
- тотално премахване на намаленията и увеличаване цената на превоза - БДЖ не трябва да има социални функции;
- електронен контрол достъпа до вагоните, за да не се позволява превозване на пътници без билети - основно цигани;
- драстична промяна на законодателството за жестоки таказания за увреждане на жп.инфраструктурата и вагонния състав;
- тотална забрана на изкупуване вторични суровини представляващи части от жп-инфраструктура и носене на наказателна отговорност за нарушения;
- оптимизация и електронизация на контрола на движение на влаковете и ограничение на човешкия фактор;
- въвеждане на видеонаблюдение на гарите, пероните и във влаковете
Анонимен
Не само българските железници са на загуба. В цял свят пътническите превози не гонят само печалба а имат и социална функция.
da
само в бг герб иска да ги нареже
* Коментар транслитериран от системата
3 3maroderi
герб = мародери
* Коментар транслитериран от системата
4 2Болен
Всичко беше ОК преди олигофрените от Атака да яхнат протеста.
бавнозагряващи
Брей, тези от БСП от толкова злоба взеха и грешки да допускат! Простено ви е, неуки сте, заблудени сте до мозъка на костите! Признаваме ви, упорити сте. МНого неща не ги знаете, така е! НО поне слушайте като ви се казва нещо, като ви се дават факти, а не само да повтаряте като папагали едни и същи фрази! Замълчете пред истината, излагате се с невежеството си.
Анонимен
Крадливото БСП яхна протест, на който се виждат само хора от офисите на БСП! Къде са обикновените граждани? Къде са хората от БДЖ? Има някой и друг заблуден платен Атакаджия!