Пилотът Андреас Лубиц, който е смятан за виновник за самолетната катастрофа във френските Алпи, година и половина е посещавал психиатър, пише германският таблоид „Билд“ , позовавайки се на източници в „Луфтханза“ – компанията майка на „Джърмануингс“.
Френският прокурор Марсел Брис Робен съобщи, че според записите от „черната кутия“ катастрофата на самолета е резултат от умишлените действия на втория пилот – 28-годишния германски гражданин Андреас Лубиц.
Смята се, че той се е заключил в кабината, за да не пусне командира на екипажа, и започнал да снижава самолета, след което го разбил в планината.
Според „Билд“ Лубиц дори е прекъснал обучението си за няколко месеца и причината за това били психически проблеми. Изданието пише, че заради депресия Лубиц е имал проблеми с обучението си в училището на „Луфтханза“ във Феникс, САЩ, и дори временно е причисляван към неспособните да летят.
Вторият пилот Андреас Лубитц.
В досието му във федералното управление по гражданска е имало бележка, че той се нуждае от „специални и редовни медицински прегледи“.
Същата забележка фигурира и в лиценза му за пилот. Същевременно беше съобщено, че германската полиция е намерила важна улика в дома му, пише британският в. „Дейли мейл“. „Разследващите заявиха, че са намерили „съществена находка“ по време на продължилия четири часа обиск на жилището му, но уточниха, че това не е предсмъртна бележка“, посочва изданието.
Снощи полицаите извършиха обиск в дома на семейство Лубиц в малък град северно от Франкфурт и в квартирата му в Дюселдорф, като конфискуваха компютър, лаптоп и други материали, отбелязва вестникът, който допълва, че пилотът е живеел и на двете места.
Представител на полицията заявил за изданието, че полицаите са открили нещо, което „може да се окаже ключът към това, което се случи“, но отказал да уточни за какъв предмет става дума.
След авиокатастрофата във Франция големите германски авиокомпании изразиха готовност да въведат правило, според което в пилотската кабина винаги трябва да има най-малко двама души, съобщи ТАСС, цитирайки ръководителя на Федералното обединение на въздушния транспорт (BDL) Матиас фон Рандов. Той отбеляза, че това правило са готови да въведат компаниите „Луфтханза“, „Еър Берлин“ и „Кондор“.
Тази информация се потвърждава и от електронното издание на в. „Франкфуртер алгемайне цайтунг“. „Решението е взето“, заяви за изданието представителят на BDL Кристине Колмар.
vesti.bg
Коментари
A
Мисля че веднага трябва да се въведе в самолетите интелигентна компютърна система автопилот, която да забранява умишленото разбиване на самолета. Автоматичната система трябва самостоятелно да го управлява и да може автоматично да го приземи на най-близкото летище. Докато не се въведе тази система anti brake airplane не трябва да се лети.
до А
Що за наивност! Ако можеше без екипаж, досега да са го направили, а не да дават толкова пори за заплати и непрекъснато обучение и повишаване на квалификацията. Компютърът не може да мисли, т.е. не е жив за разлика от природата, която е непрекъснато променяща се. Цялата съвкупна човешка мисъл досега не е създала и една жива клетка.
mushBG
Нямал е психически проблеми. Не той е виновен за катастрофата.
?
Няма да е лошо компютри да пишат и коментарите под статиите, тогава нямаше да четем простотиЙ.
AZ
абе това ли е важното ....карменето в мола е по важно баси народа
* Коментар транслитериран от системата
0 0коментар към умниците
преди 25 години когато дойдох в града ви и показх на колегите как се чертаят чертежите с компютър, един ми каза че ако имал работа и копията щял да начертае на ръка, то днес същия чертае с най модерни комп и програми всичко цветно, Днес куцо и сакото чертае чертежите с компютри, а колегите ми от софия вложиха десетки хиляди за техника. Напълно възможно е днес автопилота да се доосъвършенства и да приземява самолетите. Ще се изпълни втория принцип на роботиката на Азимов.
Анонимен
Компютърът ти сам ли чертае? Чети преди да пишеш!
mushBG
Компютърът не чертае, а програмния софтуер. Ти да си видял молив да чертае сам?