Симеон Сакскобургготски опроверга твърденията на някои медии и политически коментатори, че ще посети Москва за 9 май – Деня на Европа, който Русия чества като Ден на победата (над нацистка Германия във Втората световна война).
"В програмата на Царя не фигурира пътуване на 9 май до Москва, както бе публикувано в някои медии", съобщи секретариата на Кобургготски.
Уточнението бе направено в специално съобщение, публикувано на личния сайт на бившия премиер заради коментарите след решението на Светия синод той да бъде споменаван като български цар в богослуженията на големите празници. Според позицията дебатите около решението "явно са част от прийомите да се отвлича общественото внимание от злободневните въпроси".
Нека не позволяваме да ни манипулират с конспиративни теории и жалки политически игри, които нямат нищо общо с решението на Светия синод, се посочва в съобщението, в което се цитират и думите на Сакскобургготски, казани на 2 май при връчването на ордена "Св. Иван Рилски":
"Така, както съм служил на Църквата и на Република България, възнамерявам да го правя и занапред".
dnevnik.bg
Коментари
Анонимен
От прессъобщението на службата на Монката се разбира:
-той няма нищо против да е "цар на всички българи";
- ще служи на Република България, т.е. ще си търси още имоти.
Зюмбюл Карамфилоф
Голям праз че няма да ходи,много болни хора има,какво ги интересува кой ще ходи и кой не,голяма простотия се шири.Има много по-важни неща за които да се пише.
абе
абе стига с тия имоти,бе-ти върна ли си твойте
гражданин на РБ
Римл. 13:1 Всеки човек да се покорява на властите, които са над него; защото няма власт, която да не е от Бога, и колкото власти има, те са отредени от Бога.
Римл. 13:2 Затова, който се противи на властта, противи се на Божията наретба; а които се противят ще навлекат осъждане на себе си.
Римл. 13:3 Защото владетелите не причиняват страх на добротвореца, но на злостореца. Искаш ли, прочее, да се не боиш от властта? Върши добро, и ще бъдеш похвален от нея;
Римл. 13:4 понеже владетелят е Божий служител за твоя полза. Но ако вършиш зло, да се боиш; защото той не носи напразно сабята, понеже е Божий служител, мъздовъздател за докарване гняв, върху ( Гръцки: за гнева спрямо ) този, който върши зло.
Римл. 13:5 Затова нужно е да се покорите не само поради страх от гнева, но и заради съвестта.
Римл. 13:6 Понеже за тая причина и данък плащате. Защото владетелите са Божии служители, които постоянно се занимават с тая длъжност.
Римл. 13:7 Отдавайте на всички дължимото: комуто се дължи данък, данъка; комуто мито, митото; комуто страх, страха; комуто почит, почитта.
КЪДЕ ОТИДЕ ВЯРВАЩИЯ БЪЛГАРСКИ НАРОД?!