Министерството на туризма започва две кампании за насърчаване на вътрешния туризъм, като едната е с участието на местните власти. Това каза пред журналисти министър Николина Ангелкова при посещението си в Кърджали, придружавана от петкратния световен шампион по ски алпийски дисциплини Марк
Жирардели, съобщи БТА.

Идеята е един град да бъде представен в друг чрез поставяне на реклама на видими места. "Ще промотираме Кърджали във Варна и обратно", посочи като пример министър Ангелкова. Тя допълни, че
по кампанията за вътрешен туризъм министерството разполага с близо 2 млн. лв. европейски средства.

Бюджетът на министерството за реклама бил 5.2 млн. лева, като основните средства са за участия на борси и изложения за представяне на България.

Посещението в Кърджали е началото на още една кампания, обясни Ангелкова. Тя е за представяне на България посредством поредица посещения на известни личности в различни райони на страната. Освен че ще рекламира България, разказвайки за местата, които заслужават да се видят, петкратният световен
шампион работи и по създаването на стратегия за развитие на планинския туризъм.

Визитата на министър Ангелкова и Жирардели в Кърджали включваше посещение на Регионалния исторически музей, манастирския комплекс "Св. Йоан Предтеча" и обиколка на Перперикон.

dnevnik.bg