Община Шумен пусна обществена поръчка за доставка на канцеларски материали, хартия и консумативи за принтери за общо 105 хил.лв с ДДС.
Най-много средства са предвидени за хартия – 44 485 лв с ДДС, а принтерите ще глътнат консумативи за 24 168 лв. Ще бъдат купени и кламери за 518 лв с ДДС.
Победителят ще бъде избран по 4 показателя - Предложена цена, /тежест 50%/, Процент отстъпка от цената по каталог /30%/, Срок за изпълнение на заявките /15%/, Срок на гаранция на стоките от техническата спецификация /5%/.
Канцеларските материали и консумативите трябва да стигнат на общината за една година.
ШУМ.БГ
Коментари
cichlid
С таз хартия бая задници ще извърши кмета
Аз
В нашата фирма - 200 служители, стотици клиенти, десетки хиляди доставки годишно и всяка от тях се документира със сума хартия... и разходите за канцеларски материали са под 10 хил.лв. годишно.
В Община Шумен - над 100 хил.лв.?!??!?! Как? Защо?
yui;
Пак на Графит ще ги дадат
Харалампи
Крадци!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
До Аз
Вашата фирма с 200 служители колко актове и удостоверения издава годишно, че се събира в 10 000 лв. Хайде холан. Утре като идете в общината за документ, искайте да ви го отпечатат на употребявана хартия.
нямам думи
Жителите на Шумен са 80 хиляди, ако си купат материали за 20 хиляди ,останалите могат да ги раздадат нна хората, за какво им е толкова много хартия след като дори не могат да говорят и пишат правилно?
Алев
Като се вземе в предвид относително високата тежест на показателя "Процент отстъпка от цената по каталог" и липсата на унифициран каталог ми намирисва на голямо натъманяване. ПРАВИЛНИЯТ кандидат сигурно вече има и напечатан каталог с 200% завишени цени, като от него ще даде 60% отстъпка. И какъв гаранционен срок искат на консумативи?
123
е то е ясно кой пак ще спечели - чудя се имали други участници - най-скъпо е в графит пък всички общински структури там ги пращат да пазарят..защо ли :)
brum
не се наядоха тия ей тцтцтцтц