Шуменската крепост става част от кампания за насърчаване на вътрешния туризъм и се включва в пътевосител „50 места, които да посетите в България през 2016 г.“, съобщиха от Регионалния исторически музей в града.

Изданието се разпространява в хиляди екземпляри на Международния панаир на книгата в София, магазини, книжарници, бензиностанции и др. Информацията за Шуменската крепост и РИМ – Шумен с всички обекти в неговата система ще присъства 12 месеца онлайн в специален сайт с над 87 хиляди посетители всеки месец и в още над 10 сайта, както и в радио и телевизионно отразяване.

Участието на обекта в тази кампания стана възможно благодарение на съдействието на Областна управа Шумен и финансовата подкрепа на шуменска пътностроителна компания. Бонус към офертата е публикуването на информация за събитие в Календар на събитията, поместен в печатното издание на Пътеводителя за 2016 г. Събитието, което РИМ–Шумен промотира, е Европейската нощ на музеите, включваща всички музеи и галерии на територията на Шуменска област.

ШУМ.БГ