Модната империя на Джорджо Армани има приходи от два милиарда евро за миналата година. Става въпрос както за приходите от дейността, свързана с модата, така и за тези от даването на лицензи от страна на компанията. Всичко това означава прираст от 11 на сто, в сравнение с приходите за предишната година. В същото време само приходите от модните продукти на дизайнера са били за 1,5 милиарда евро през 2006, съобщиха италианските медии. Според експертите причина за икономическия бум на „крал Джорджо“, както го наричат на Апенините, е че той продава не обикновени модни продукти, а стил на живот. Той се простира от дрехите до обувките и аксесоарите, от бижутата до парфюмите, от очилата до мебелите. Особено силен е растежът в печалбите от бижутата (40 %) и очилата (20%). Джорджо Армани е ангажиран в момента и в разширяване на търговската си мрежа - 50 нови магазина предстоят да бъдат отворени в Италия и чужбина. Модната империя на Джорджо Армани има приходи от два милиарда евро за миналата година. Става въпрос както за приходите от дейността, свързана с модата, така и за тези от даването на лицензи от страна на компанията. Всичко това означава прираст от 11 на сто, в сравнение с приходите за предишната година. В същото време само приходите от модните продукти на дизайнера са били за 1,5 милиарда евро през 2006, съобщиха италианските медии. Според експертите причина за икономическия бум на „крал Джорджо“, както го наричат на Апенините, е че той продава не обикновени модни продукти, а стил на живот. Той се простира от дрехите до обувките и аксесоарите, от бижутата до парфюмите, от очилата до мебелите. Особено силен е растежът в печалбите от бижутата (40 %) и очилата (20%). Джорджо Армани е ангажиран в момента и в разширяване на търговската си мрежа - 50 нови магазина предстоят да бъдат отворени в Италия и чужбина.