От началото на годината до 10 декември в шуменския офис на НАП са обслужени над 74 500 данъкоплатци и осигурители, сочат данните на приходната агенция.
От тях 18 861 лица са посетили офиса за уточняване на здравния си статус, а 1 927 са подали декларации във връзка със здравноосигурителния си статус. Близо 21 200 клиенти са подали данъчни и осигурителни декларации и уведомления за трудови договори. 1 365 са го направили поради необходимост от информация, като по-голямата част от тях са получили техническа помощ за попълване на документи.
За 1 021 клиента причината е била регистрация и промени в регистрацията, а за 5 850 - уточняване на задължения по справки получени през електронна услуга "Справки за задължения".
6 494 пък са посетили офиса на НАП, за потвърждение на заявление за подаване на документи по електронен път, а 11 423 - за издаване, връчване и получаване на удостоверения.
В офиса са приети и 831 заявления за напускане или завръщане в страната. 1 229 лица са извършили регистрация или прекратяване на фискални устройства.
Според приходната агенция средно 6 минути и 6 секунди се чака в шуменския офис на НАП, а близо 9 минути отнема обслужването на един клиент.
ШУМ.БГ

Коментари
VVVVV
Е и какво от това нали за това им плащаме.
5679
в края на годината - оцхет. а през годината ти касат нервите. и как няма д има толкова посещения, като си задалген да ходиш там на крака.
* Коментар транслитериран от системата
1 4