През 2015 г. от магазина за Android Google Play са били изтеглени двойно повече мобилни приложения в сравнение с App Store на Apple, съобщава анализаторската компания App Annie. Въпреки това платформата на Apple генерира със 75% повече приходи спрямо своя конкурент.
В случая постижението на App Store е по-важно, защото броят сваляния на приложения остава почти непроменен от 2013 г. насам, докато този на приложенията за Android почти се удвоява за същия период. Същевременно темповете на растеж на приходите са сходни и за двете платформи.
Резултатът е, че iOS може да се използва от по-малко потребители и потребителската база да е почти непроменена като брой, но въпреки това тя продължава да харчи повече за приложения и покупки чрез приложения. Именно затова много приложения продължават да излизат първо за iOS и след това за Android, защото потребителите са доста по-активни.
Статистката на App Annie показва още, че потребителите на Android харчат най-вече за игри - 90% от всички приходи от приложения в Google Play са именно от и в игрите. При iOS делът е 75%,
Данните сочат, че най-активните пазари на Google Play са Бразилия, Индия, Индонезия, Турция и Мексико. Там ръстовете са най-големи. iOS отчита най-добро представяне в САЩ, Япония и Китай.
Дневник
Коментари
Добави коментар