След пауза от повече от 50 години с роудстърите 718 Boxster и по-мощната му версия 718 Boxster S, които дебютира в Женева, "Порше" обяви завръщането си към четирицилиндровите мотори. Въпреки името на моделите, използваният в тях двигател е редови, а не с боксер конфигурация.

Моторите са изцяло нова разработка, като по-скромният, монтиран в 718 Boxster генерира 300 конски сили от два литра обем. Версията 718 Boxster пък разчита на 350 конски сили от 2.5 литров агрегат.

В сравнение с предшественика, колата предлага ново шаси, подсилени спирачки и по-атрактивен дизайн. Спринтьорските възможности са сериозно подобрени, като с опционалния Sport Chrono пакет и автоматична трансмисия 718 Boxster стига 100 км/ч за 4.7 секунди (с 0.8 секунди по-бързо). Porsche 718 Boxster S пък се ускорява до 100 км/ч за 4.2 секунди (0.6 секунди подобрение).

Средният разход на гориво е свален с литър до 6.9 л/100 км за 718 Boxster и до 7.3 л/100 км за S-версията. Серийните джанти са лети 19 и 20 цолови в зависимост от версията.

Двете версии на роудстъра са снабдени с новото активно окачване на "Порше", което за първи път предлага намаляване с 2 см. на клиренса за изпълнението 718 Boxster S. Доставките за Европа започват от 30 април, при стартова цена в Германия 53 646 евро за 718 Boxster и 66 141 евро за 718 Boxster S.

Дневник