ТЕСИ представи най-новите си иновативни решения в областта на електрическите бойлери и специализираните си продукти за битови и индустриални нужди на 40-тото издание на най-голямото търговско изложение Mostra Convegno Expocomfort в Милано
От 15 до 18 март 2016 г., за шести път ТЕСИ участва в 40-тото издание на най-голямото международно търговско изложение Mostra Convegno Expocomfort в Милано, Италия, в което 2 155 компании представиха своите продукти и услуги на над 155 000 посетителя. Изложението се организира на всеки две години и е водещо в бранша.
“Мостра Конвеньо в Милано потвърди нашето разбиране, че ТЕСИ е по-видима компания в международен мащаб. По време на изложението, нашият щанд се открояваше с триъгълните си изложбени площи и шестоъгълни вертикално разположени хайлайтъри, които промотираха последните ни иновации при електрическите бойлери, бойлерите с индиректно загряване и електрическите отоплителни уреди. Редица клиенти, доставчици, партньори и дори конкуренти бяха единодушни, че ТЕСИ демонстрира последователна бизнес стратегия и впечатляващо развитие. Несъмнено, компанията се е превърнала във важен фактор на европейския пазар в основните си продуктови категории.” – сподели Емануил Тотев, търговски директор на ТЕСИ.
Със силно открояващ се и атрактивен дизайн на щанд от 130 кв.м, ТЕСИ представи за пръв път пред свои настоящи и бъдещи партньори модели от най-новата си серия електрически бойлери MODECO - отличаващи се с изчистен дизайн на панела и нови елегантни цветови решения, разработени от водещо италианско студио. Бойлерите MODECO се произвеждат със специално разработена от ТЕСИ технология INSUTECH за равномерно разпределяне на изолацията, с много висока плътност и дебелина от 32 мм, благодарение на което се постигат изключително ниски енергийни загуби и висок клас на енергийната ефективност. Като част от продуктовата серия MODECO бяха представени и моделите MODECO CERAMIC, проектирани да работят в райони с много твърда вода. Чрез керамичния си нагревател, с около 70% по-голяма отоплителна площ, MODECO CERAMIC се предпазват от интензивно отделяне на котлен камък, работят безшумно и безупречно за дълъг експлоатационен период.
Сред изключителните характеристики, които притежават MODECO, са и два патента на ТЕСИ – PISTON ефектът – иновативно решение, което осигурява до 15% повече топла вода и вграденият турболатор, увеличаващ преноса на топлина между топлообменника и водата за битови нужди с до 26% за модела със серпентина. Прекъснатият термомост, непозволяващ на топлината от горещата вода да преминава зад изолацията, е част от ТЕСИ иновациите за постигане на високи ErP показатели и елиминиране на топлинните загуби с до 16%.
Бойлерите ТЕСИ са сертифицирани в европейски институти и притежават хигиенен сертификат за съхранение на питейна вода, който удостоверява, че те запазват химическите, физически и биологичните качества на водата като я поддържат чиста и здравословна.
За пръв път на международен форум, ТЕСИ демонстрира и друго важно постижение на своите инженери - електрически конвектор за управление през Интернет с Wi-Fi модул. Уникалността на продукта е във вградената в изделието връзка с Интернет, което дава свобода за контрол и мониторинг, независимо от разстоянието, благодарение на специално разработено мобилно приложение “tesyCloud”.
На най-престижното събитие в бранша, компанията представи и разработки в специализираната си гама изделия TESY Profi Line, сред които 300-литровият бойлер с индиректно нагряване, изработен с пенополиуретанова изолация от 100 мм, което дава безупречни топлотехнически характеристики и класифицира продукта в енергиен клас А – изключително постижение за категорията.
Сред продуктите, които ТЕСИ показа на изложението е и термопомпата за битови нужди, която се отличава със системата си за автоматично размразяване, ниско ниво на шум, липсата на въздуховоди, ротационния компресор и щадящият околната среда газ.
Чрез изключително функционалните си продукти и иновативни технологични решения, ТЕСИ затвърди позициите си на новатор, който създава стандартите в бранша не само на национално, но и на световно ниво и успява едновременно да се конкурира и да си сътрудничи с най-големите световни производители на водонагревателни и отоплителни уреди.
Рекламна публикация