В дните 25-27 май 2016 г. включително, Центровете за обслужване на клиенти на Енерго-Про няма да приемат заявления за платени услуги по ценоразписа на компанията.  Причината е, че компанията подготвя своята информационна система за работа в съответствие с изискванията на свободния пазар. Тя въвежда нови функционалности, които улесняват процеса по смяна на доставчика на електрическа енергия на пазара по свободно договорени цени.

На 21, 25, 26 и 27 май 2016 г. няма да бъде възможно и заплащането на сметките за електрическа енергия на онлайн касите в Центровете за обслужване на клиенти на Енерго-Про, Български пощи и Информационно обслужване. Задълженията могат да бъдат погасени в касовите салони на EasyPay или безкасово – по банков път, чрез банкомат и през Интернет с електронно банкиране или системата за електронно разплащане ePay.bg.

От 19 до 30 май 2016 г. включително компанията няма да прекъсва електрозахранването на клиенти, които са забавили погасяването на своите задължения за електроенергия.

Допълнителна информация относно работата на Центровете за обслужване на клиенти на ЕНЕРГО-ПРО, възможностите за плащане и адресите на касите на EasyPay клиентите могат да получат на денонощния телефон 0700 1 61 61 и на интернет страницата на компанията www.energo-pro.bg.

ШУМ.БГ