Днес официално започва агитационната кампания в средствата за масова информация за президентските избори в Русия, които ще се състоят на 2 март. Избирателите обаче ще могат да видят първите слогани най-вероятно чак в понеделник.
Работата е там, че според руското законодателство безплатната реклама в държавните медии може да бъде показвана само в работните дни от седмицата. Федералните телевизионни и радиостанции не са обявявали, че за предстоящия уикенд има закупено ефирно време за агитация в полза на някой от кандидатите. Според представители на „Първи канал“, телевизия „Русия“ и „ТВЦ“ обикновено платена реклама се използва в края на избирателната кампания. Телевизия „НТВ“ е решила да не предоставя време за платена реклама на нито един от кандидатите, а няма да излъчва и безплатна реклама, защото няма статут на държавна медия. Всяка телевизия ще отдели общо 7 часа за безплатна предизборна реклама. Не по-малко от половината оттова време ще бъде отделено за дебати, от които единият от кандидатите, Дмитрий Медведев, вече се отказа. Останалото време ще бъде отделено за рекламни клипове на самите кандидати, както и на партиите, които ги излъчват. Дебатите между кандидатите ще бъдат предавани по „Първи канал“ във вторник от 07,05 часа московско време (06,05 часа българско) в продължение на един час. По телевизия „Русия“ това ще става от 22,50 часа (21,50 българско време) в продължение на един час в четвъртък, а по „ТВЦ“ - в понеделник и петък по 24 минути от 17,50 часа ( 16,50 българско време).
Интерфакс
PGRpdiBjbGFzcz0iYWRzLXpvbmUiIGlkPSJhZHMtem9uZS16b25lMm5kcGFyYWdyYXBoIiAgCiAgICAgCiAgICAgCj4KICAgIAogICAgICAgIAogICAgICAgIAogICAgCjwvZGl2Pg==
Коментари
Добави коментар