Започна рехабилитацията на 7-километровата отсечка от Индустриалния парк до Шуменското езеро. Първокласният път се ремонтира по програма "Транзитни пътища V“ с финансиране от държавния бюджет.
Това е последната част от започналия преди 2 години проект за рехабилитацията на 40,5 км от път I-7 Шумен - Велики Преслав – Върбица, съобщиха от Областно пътно управление.
На обекта от вчера е разположена техника на варненската фирма „Инжстрой инженеринг“ и на шуменската „Пътища“ АД. Работата започва от северната страна на отсечката – до Индустриалния парк.
„Трябва да приключим до 15-ти ноември. Времето е малко, но трябва да успеем“, каза пред ШУМ.БГ бригадирът на „Пътища“. Той обясни, че по проект е заложено премахване на целия износващ слой на пътя по цялата ширина на платното. След това машинно ще се положи нов асфалт. На 7-километровата отсечка има 7 мостови съоръжения. На тях ще се прави и хидроизолация.
27-километровият участък Шумен – Велики Преслав и 13,7-километровата отсечка Менгишево - Върбица по същия проект струват 10,7 млн. евро без ДДС. По план той трябваше да приключи през 2014-та.
ШУМ.БГ
Коментари
обикновен работник
Пак много знаете,като сте недоразбрали.Вижте какво включва рехабилитацията и колко струва.То че се краде ясно е на всички,но не пишете неподготвени.Да не съдим хората преди да са свършили работата.И без това умрелия ни град е в окаяно състояние,да се радваме,че поне нещо се прави от време на време.
някъв там
Предлагам всички които са изивяват като специалисти в коментарите предлагам да си отворите 1 фирма за пътища и да започнете. Знаите кои улици трябва да се правят и кои не. Знаите като кои фирми не тярбва да работите и да свеждате нещата по вашому да останат пътищата още 100г. след вас. Има много много хъс и опит у вас усещам го. Късмет с новото начинание!!
Анонимен
„Инжстрой инженеринг“ и шуменската „Пътища“ АД да отидат и да видят как се прави път-Смядово-Търговище.
Отсечката Шумен-Преслав е порнографско изпълнение.
Пътищар
До господин "Водач на Мпс" ИнжСтрой Холдинг Другарю има най добрата техника за Рециклация на Пътища в Североизточна България,като не знаете не пишете глупави коментари!!Сигурен съм,че не знаете каква е технологията на рециклиране,и че същото се работи по проект зададен от АПИ!!!
666
До господин пътищар. Може да имат най-добрата техника, но най-не могат да правят пътища! През ден пътувам Шумен-Върбица и виждам какво е след техният ремонт на пътя!
Borhell
А Върбишки проход кога? По време на предния си мандат, когато започнаха пътя от Върбица насам, Боко обеща и за него рехабилитация. Пък то каква стана - занемариха го тотално, обявиха го за затворен, гората го превзе, а на места вече почти няма асфалт. Даже, по-точно би било да се каже, че тук-там само има асфалт по останките от пътя, защото самия път изглежда да е като от римско време. Даже сигурно римските пътища са по-запазени от този в сегашния му вид...
Толкова ли няма някой нормален и поне малко компетентен човек в тоя град и тая областна управа, който да изготви едно смислено аргументирано предложение до съответните държавни институции, в което да се обоснове, че този път е удобна пряка връзка между Шумен и южна България, би разтоварил от трафик Ришки проход, по който минават доста камиони и стават тежки ПТП с тях. ОК, Ришкия е ремонтиран, рисковите завои са уширени, пригоден е за трафик от тежкотоварни автомобили. Ами изгответе един читав проект за Върбишкия, нека в него залегне по-малка широчина на пътя и ограничение за преминаването на товарни автомобили - например както на Шипка - забрана за ремаркета и максимално допустима маса 10-12 тона. Така потокът от камиони ще преминава през Ришкия, а леките и лекотоварните автомобили сами ще предпочетат да минат през Върбишки - заради по-малкото камиони. По-малката широчина на пътя и товароносимостта ще спестят пари от проекта за възстановяването, а впоследствие и за поддръжката на пътя, и все пак него ще го има. А не както сега - да се споменава само в оф-роуд форумите в интернет като добро място да покараш там, където няма път...
Няма ли кой да изготви и аргументира едно подобно предложение, пък може и да го огрее с държавно или европейско финансиране, макар и не веднага! Няма ли кадърни пътни инженери и отговорни управници в тоя град???
Г
Борхели, по учебниците за внушение пише, че тея дългите постове никой не ги чете. Така, че кратко и по темата.
ха
А университетска кога? Стига вече де, оправете го тоя път. Кога ще го оправите? В момента, на здрава глава бинт слагате. Какво му е на околовръстното? Няма дупки, пропадания, нацепвания. Оставете там, оправете срещу гробищата, помията която оставиха вече три или четири пъти. И аз не знам колко са вече. Оправете там, оставете околовръстното, то си е добре.
Анонимен
Аве глупаци! Правете разлика, държавните пътища се ремонтират от държавата, общинските от общината Няма как държавата с държавни пари да ви оправи общинските пътища! Друг въпрос е защо държавата лържи общините бедни. Някакви други тъпи въпроси?