30% от парфюмерията и козметиката у нас са фалшиви
Около 30% от селективната парфюмерия и козметика у нас са фалшиви продукти. Това съобщиха от “Еверет София” ЕООФ, официален дистрибутор на 37 световноизвестни марки парфюмерия и козметика, предаде репортер на БГНЕС.
От фирмата започват кампания в защита на оригиналните парфюми. Тя е с образователна насоченост и има за цел да разясни и помогне на крайния потребител да различава оригиналните аромати от фалшификатите. Около 18 млн. евро е годишният оборот на бизнеса за селективна парфюмерия и козметика на българския пазар. Около 5 млн. евро на година губят оторизираните вносители и дистрибутори от фалшивите продукти. Загубите на държавата от ДДС на година са около 1 млн. евро. Рекламните материали, съпътстващи кампанията, носят посланието “Warning”. Тя се осъществява със съдействието на юридическа кантора “Арсис консултинг”, специалист в областта на интелектуалната собственост. Управителят на кантората Велизар Соколов обясни, че оригиналността на продукта гарантира неговото качество, а фалшификатите, които се ползват от имиджа на марките често са със съмнително и опасно съдържание. От “Еверет” се надяват останалите дистрибутори на известни марки също да се присъединят към кампанията. За целта от 15 май в магазините за селективна парфюмерия и козметика всички парфюми, на които фирмата е дистрибутор, ще бъдат с холограмни стикери със запазения знак на компанията, което ще е гаранция за техния оригинален произход. “Еверет” е официален дистрибутор за България на марките: Lancome, Georgio Armani, Cacharel, Ralph Lauren, Calvin Klein, Davidoff, Cerutti, Hugo Boss, Lacoste, Laura Biagiotti, Gucci, Valentino, Dolce&Gabbana, Escada, Fendi, Bvlgari и др.
121
0
PGRpdiBjbGFzcz0iYWRzLXpvbmUiIGlkPSJhZHMtem9uZS16b25lMm5kcGFyYWdyYXBoIiAgCiAgICAgCiAgICAgCj4KICAgIAogICAgICAgIAogICAgICAgIAogICAgCjwvZGl2Pg==
Коментари
Добави коментар