Шампионски ръст отбелязват за пореден път рекламните приходи в България през 2007, сочат данните, представени от председателя на Асоциацията на рекламните агенции в България Красимир Гергов, предаде репортер на БГНЕС. В характерния си стил Гергов направи бърз анализ на рекламния пазар у нас, пораснал с 28 на сто. И след като за пореден път стана ясно, че половината от бюджетите на рекламодателите в България остават в рекламните агенции, участниците в 12-тия рекламен фестивал научиха, че 243 млн. евро са си разпределили медиите през 2007 г., половината от тях са отишли в телевизионните канали. Най-голям е ръстът на Интернет-рекламата – 89 процента, следван от външната реклама – 63 процента. За сметка на това парите от реклама в печатните издания са били по-малко от 2006 г. и ръстът им е едва 8 процента. Същият ръст бележи и радио-рекламата.