Жена е със спукан череп след катастрофа на новото кръгово на бул. “Симеон Велики“ и ул. “Преспа“ до Градския стадион в Шумен. Шофьор не е пропуснал навлязъл в кръстовището автомобил.
Инцидентът е станал около 11,00 часа в събота, съобщиха от пресцентъра на полицията.
Установено било, че ПТП-то е станало по вина на шофьорката на шуменски Опел Астра, която не пропуснала Мицубиши Лансер. В МБАЛ-Шумен била откарана пътничката в Мицубишито - З.Й. /на 71 г./ от Шумен. Установена е фрактурна линия вляво на черепа.
Двамата водачи били тествани за алкохол, като пробите им били отрицателни. Зад волана на Опела била 26-годишната П.С. От Шумен. Японската кола се управлявала от 60-годишния Ф.Х.
Пострадалата е настанена за лечение без опасност за живота, уточниха от полицията.
Оттам призовават шофьорите да са по-внимателни на двете кръстовища на бул. “Симеон Велики“. След реорганизацията на движението на посочените места булевардът не е път с предимство, а то е на водачите, навлезли в кръговото кръстовище.
ШУМ.БГ
Коментари
Анонимен
Кръговото е най-добрия и безопасен вариант, но трябва да се направи както трябва. До Кауфланд в момента просто няма кръгово. Трябва много по-голям радиус и разчертаване на лентите за движение. Трябват и допълнителни табели за това кой е с предимство, защото закона и правилника за движение по пътищата почти не засягат въпроса. Това, че който е вътре е с предимство е напълно недостатъчно. Всеки ден на кръговото на Руския примерно има клаксони и псуване, защото реално в кръстовището навлиза по-бързо този, който е с по-бързите реакции и подходящата кола. Да обаче тогава се появява някой, като коментиращите тук, който смята, че е с предимство, защото е от ляво или отдясно и става кавгата, въпреки че поради бавните си реакции е навлязъл по-късно в кръговото. Правилата са изключително неясни по тези въпроси. Отделно е проблема с липсата на разчертани пътни ленти и факта че почти навсякъде влизането е от две ленти, а при излизането едната свършва в автобусна спирка и паркирани автомобили.
Рио
Моя грешка. Мислех че Varg говори по принцип и то за кръстовища на равнозначни пътища.
Анонимен
Само който си е купил книжката, не знае, че в такава ситуация предимството е на водачите, навлезли в кръговото кръстовище, което на практика означава тези, които за навлезли в лентата вляво от теб. Рио, ти на Руския дясностоящите ли пропускаш???
Рио
Естествено че знам че предимството е на навлезлите в кръговото. Подведох се. Винаги съм спазвал съответната регулировка.
Анонимен
рядко неграмотно изпълнение и на двете уж кръгови.Ще създават повече проблеми от преди.ОПРАВЕТЕ ГИ ,ДОКАТО НЕ СА СЕ ИЗБИЛИ ХОРАТА.
Анонимен
На практика, когато два от входовете на кръговото са близко един до друг няма абсолютно никаква гаранция, че лявостоящия ще успее да влезе пръв във кръговото, че да му се отдава предимство. Това е ежедневието на Руския. Там единственият безопасен вариант в натоварен час е някой, който излиза от кръговото, да ти направи заслон, за да можеш да се включиш.
катаджията
Айде Рио на опреснителен курс и изпит по листовки.
И, Рио, разбра ли сега, че е хубаво човек да прочете каквото е написал преди да го постне?
Сянка
Едно, че тези кръгови кръстовища не приличат на такива, другото е, че липсва осветление през нощта, означителни знаци на самото колело, никакъв облик и декор. Най-лошото е, че никой не работи в момента за довършването и подобряването им. Може би няма да е лошо да се сложат и легнали полицаи преди навлизането в тях за да се намали скоростта от движещите автомобили по булеварда.
Прави се нещо, но не с мисълта то да изглежда красиво и да радва окото, а да се отбие номера. Жалко!
Анди
Този последният коментар много ми хареса. Това за легналите полицай е супер идея, особено за опасните кръстовища и в частност за Дибич например. Преди и след кръстовище, със сигурност е по удачно и евтино от кръгово.