Повишена мощност, четири завиващи колела и повече rтехнологии, отличават третото поколение на "Рено Меган R.S. То беше представено на автосалона във Франкфурт и използва нов 1.8-литров двигател с турбокомпресор с мощност 280 к.с. (при 265 за предшественика) и максимален въртящ момент от 390 Нм.

Автомобилът е оборудван с кормилно управление на четирите колела, което се предлага за първи път в сегмента. В амортисьорите има четирите хидравлични демпфера, като решение идва директно от рали спорта и позволява поглъщане на ударите в окачването при големи натоварвания.
 

За първи път при Меган R.S. има избор между 6-степенна механична скоростна кутия или 6-степенна автоматична с двоен съединител. Срещу доплащане се предлага телеметрична технология с монитор на борда, която освен че е по-лесна за ползване, е обновена с включването на режим "Експерт", който позволява на потребителите да свържат камера, да заснемат своето пътуване, да възпроизвеждат и анализират своите данни и да споделят изображенията си в социалните мрежи.

Новият "Меган" R.S. е първият сериен автомобил, който използва новата емблема на "Рено Спорт". В него дебютира и цвета Tonic Orange. В салона са монтирани спортни предни седалки с интегрирани подглавници, покрития във въгленово сиво, червени външни шевове, тапицерия от текстил или Alcantara, емблема R.S. и др.


Водачът на автомобила може да избира между пет режима на шофиране - Комфорт, Стандартен, Спортен, Състезателен и Персонален. Версията "Трофи" на "Меган" R.S. ще дебютира в края на следващата година и ще е с 300 к.с. мощност.

Дневник