В Канада за 12 минути решават дали да вземат някого на работа
Решението за кандидатурата на претендент за определено работно място се взима обикновено в първите 12 минути от разговора. До този извод са стигнали експерти от канадската финансово-консултантска компания “Робъорт Халф” въз основа на разговорите със 100 високопоставени служители на компании, които се занимават с подбора на персонала. Средно интервюто с кандидат за изпълнителна длъжност продължава 60 минути, а с претендент за управляващ пост – 103 минути. “Оценката на потенциала започва от момента, в който той влиза в офиса и затова кандидатът трябва още от първия момент да демонстрира оптимизъм и увереност в собствените си сили”, смята Макс Месмер, президент и главен управляващ на “Робърт Халф”. Той е автор на книгата “Търсене на работно място за начинаещи”. “Първите минути от разговора много често определят целия по-нататъшен ход на събеседването и затова за кандидата е изключително важно да бъде готов за първите въпроси на потенциалния си работодател”, казва Месмер. Според него върху решението за взимане на работа влияят дори такива фактори като начинът на ръкостискане при запознанство, погледът, усмивката и встъпителните думи, които изобщо не са свързани с работата
214
0
asdf
PGRpdiBjbGFzcz0iYWRzLXpvbmUiIGlkPSJhZHMtem9uZS16b25lMm5kcGFyYWdyYXBoIiAgCiAgICAgCiAgICAgCj4KICAgIAogICAgICAgIAogICAgICAgIAogICAgCjwvZGl2Pg==
Коментари
Добави коментар