От 30 април сметките за консумирана електрическа енергия към ЕНЕРГО-ПРО Продажби няма да могат да се заплащат в касовите салони на Информационно обслужване, съобщиха от компанията.

Клиентите на електроснабдителното дружество, които желаят да заплащат задълженията си в брой, могат да използват Центровете за обслужване на клиенти на ЕНЕРГО-ПРО, където вече се приемат плащания на всички гишета. На разположение са касите на Изипей, Български пощи и Фастпей на територията на Североизточна България, както и всички клонове на Банка ДСК, които приемат плащания на сметки за ток в обичайното си работно време

За удобство на своите клиенти ЕНЕРГО-ПРО Продажби предоставя редица възможности за безкасово плащане на задълженията за консумирана електрическа енергия: По банков път чрез директен дебит – текущото задължение се заплаща от Вашата банкова сметка, автоматично, всеки месец. Можете да декларирате своето желание за преминаване към плащане с директен дебит чрез попълване на формуляр в обслужващата Ви банка. Безкасово плащане може да се извърши и чрез банкомат – от устройството се избира функцията bPay и се посочва Търговския идентификационен код на ЕНЕРГО-ПРО: 50003, както и чрез платежно нареждане – дължимата сума се превежда по сметката на ЕНЕРГО-ПРО в удобен за Вас банков клон на Сосиете Женерал Експресбанк, IBAN: BG12TTBB94001527717093, BIC: TTBBBG22, Банка ДСК, IBAN: BG30STSA93000024397960, BIC: STSABGSF. И още - през Интернет чрез електронно банкиране през сайта на обслужващата Ви банка и системата за електронно плащане еРау.bg.

Преведените по банков път или през Интернет суми постъпват в системата на ЕНЕРГО-ПРО най-късно до два работни дни, уточняват от компанията.

ШУМ.БГ