Националната кампания „Българските символи” тръгва и по пощите, бензиностанциите, самолетите и театрите. През следващата седмица 4 млн. талона за участие ще бъдат разпространени със съдействието на „Български пощи”, OMV, Централна кооперативна банка, Застрахователно дружество „Армеец”, България Еър и театрите в страната. Това съобщиха за ШУМ.БГ организаторите от Българската асоциация за бизнес и туристическа информация. В националната кампания за избор на „Българските символи”, която се ползва с подкрепата на министър–председателя, министерствата на културата и европейските въпроси, държавната агенция по туризъм и национални български медии, вече се включиха над 100 000 потребители на интернет. Очаква се на официална церемония в края на май да бъде обявен глобалният символ на България. Днес заместник-кметът по култура и образование в Община Шумен Живка Тонева призова шуменци да участват в гласуването и да подкрепят номинацията на „Мадарския конник” за български символ. Гласуването продължава и в интернет до края на април.
ШУМ.БГ
PGRpdiBjbGFzcz0iYWRzLXpvbmUiIGlkPSJhZHMtem9uZS16b25lMm5kcGFyYWdyYXBoIiAgCiAgICAgCiAgICAgCj4KICAgIAogICAgICAgIAogICAgICAgIAogICAgCjwvZGl2Pg==
Коментари
Добави коментар