Безплатният паркинг до Регионалната библиотека в Шумен ще бъде ремонтиран и разчертан. След това ще стане платен. Същото се предвижда и за ремонтиращия се сега по европроект паркинг източно от новата поликлиника.
Двата паркинга ще бъдат предадени за управление на ОП "Общински жилища и имоти" на предстоящото заседание на Общинския съвет.
"Това са нови паркинги, които ще стопанисваме. Те все още не са заложени в "Синята зона". След като ни ги предоставят, ще направим разчети поетапно колко ще струват ремонтните дейности. До библиотеката трябва да се запълнят дупки, да се разчертае, да се огради", каза за ШУМ.БГ управителят на ОЖИ инж. Юлиян Вълчев.
Предприятието му ще закупи и 4 автоматични бариери за 24 хил. лв. Те ще бъдат поставени на пл. „Кристал“, в Градската градина, както и на новите паркинги до библиотеката и до поликлиниката. "На бариерите има стационарно устройство, което издава талон. На излизане от паркинга този талон се чекира и по баркода се установява колко време е бил престоят и така се заплаща съответната сума", обясни Вълчев.
Паркингът до поликлиниката има 40 места. Все още не е пресметнато колко коли ще събира този до библиотеката.
ШУМ.БГ
Коментари
Герберист
Браво кмете. Да ти кажа уличката над военното училище над градинката не е платена. От дясно на съда също. Ами паркинга под бившото кино сега хотел може да се асфалтира и той да е с бариери. Булевард Симеон Велики и той не е платен-от двете страни. Пускай общинската полиция да глобява денонощно-не че сега не го прави по Наредба 1, но маже още. Пак ще гласуваме за теб. Много си находчив-дерзай и ползвай чужд опит. Има още възможности за такси и глоби. Въведи полицейски-военен режим във всички институции, не само в кметството. Има коли с неплатени гр. отговорност по улиците-пусни хайки има пари в тази работа. Всяко кола спряла на неплатено място трябва да се провери за платен данък и застраховка. Сложи забранителни знаци на всички останали улици! Работа и пари трябват за тази администрация. Всеки служител в общината трябва да дава дежурства на паркингите, а не да се плаща допълнително на работещите по паркингите. Ако ги съкратите ще се реализират много икономии фонд работна заплата и осигуровки.
морския
Забравихте и за бул.Плиска и там може да се направи платено. Гладни хрантутници такива.
ШУМ.БГ
Този коментар бе изтрит заради неспазване на Правилата
Анонимен
Незнам господ кого ще убива но знам ,че кмета е прав.Аман от селски пръчки който искат да спрат на чаршията с колата си за да ги видят.В централната част на всички съвременен град се ходи пеш.
Анонимен
Правилно кмете,купете и паяк защото аман от пишман шофьори.Всеки спира където му скимне без да се съобразяват с знаците.Крайно време е да разберете че безплатен обяд няма.Като излезете в чужбина плащате и не роптаете,там може а тук мрънкате.
Анонимен
Стига сте ревали, в нашия малък ( 5 км по дължина ) град, няма нужда да ходите на всякъде с колите си. Ходете малко пеша, ще срещнете познати, приятели и т.н. Айде със здраве !
Анонимен
Защо няма автобусна линия до крепостта и паметника? Зашо нито една шахта не е на мястото си?
ШУМ.БГ
Този коментар бе изтрит заради неспазване на Правилата
Велосипеден паркинг
Кмете трябва да осигуриш Велосипеден паркинг за Административни сгради 1 брой на 100 m2 РЗП
Сградата е с РЗП 4000м2 , значи покрития велопаркинг трябва да е за 40 велосипеда.
съгласно изискванията на НАРЕДБА № 2 ОТ 29 ЮНИ 2004 Г. ЗА ПЛАНИРАНЕ И ПРОЕКТИРАНЕ НА КОМУНИКАЦИОННО-ТРАНСПОРТНИТЕ СИСТЕМИ НА УРБАНИЗИРАНИТЕ ТЕРИТОРИИ
(3) (Изм. - ДВ, бр. 33 от 2017 г., в сила от 26.05.2017 г.) Комуникационно-транспортната система на градовете се планира и проектира така, че да осигурява с предимство развитието на обществения транспорт за превоз на пътници, използването на велосипеди и на електромобилността при движението с лични превозни средства.
(5) Необходимата средна продължителност на времето за осъществяване на ежедневните пътувания (пеша, с индивидуален или обществен транспорт за превоз на пътници) в една посока за 80 - 90 % от трудовоактивното население не трябва да надвишава
3. за големите и средните градове - 30 min;
Делът на велосипедното движение се осигурява чрез изработване на подробни устройствени и комуникационно-транспортни планове.
(6) За градове с население над 30 000 жители задължително се разработва план и програма за развитие на велосипедния транспорт, самостоятелен или като отделна част на подробния комуникационно-транспортен план. За градове с население под 30 000 жители планът се разработва по решение на общинския съвет.
Непрекъснатост на велосипедното движение се осигурява чрез проектиране на велосипедно трасе, самостоятелно или споделено с други участници в движението, комбинация от:
1. самостоятелна велосипедна алея;
2. велосипедна алея;
3. велосипедна лента;