Инж. Иван Банков: Реална е опасността градският транспорт в Шумен да замре
„Има реална опасност градския транспорт в Шумен да замре. Секторът ни е изпълнен с проблеми, най – главният е нелоялната конкуренция”. Това алармира по време на работна среща в областна управа днес управителят на „Шумен - Пътнически автотранспорт” инж. Иван Банков. На срещата присъстваха ръководителите на ОДП - Шумен, КАТ – Пътна полиция, ДАИ, таксиметрови превозвачи, Община Шумен, ТД на НАП. „Частни автомобили без лиценз извършват превози в цялата област. Те се движат с няколко минути по – рано по линията на автобусите и привличат клиентите от спирките с цената на билетите ни. Така автобусите ни остават полупразни, а частните превозвачи не плащат нито данъци, нито имат лиценз”, обясни инж. Банков. Той представи списък с нелегалните превозвачи в Шуменско с молба да бъдат взети мерки за ограничаване на дейността им. Началникът на сектор „КАТ – Пътна полиция” Иван Радев представи данни за 2007 г. - 398 са съставените акта на водачи на таксиметрови автомобили за непредствяне на необходимите разрешителни и документи. 763 са актовете за неправилно спиране и паркиране, включително и по автобусните спирки, а наложените глоби възлизат на 14 100 лева. „Санкциите по Закона за движение по пътищата обаче не плашат неизрядните превозвачи”, коментира Иван Радев и добави, че контрол срещу тези шофьори е необходимо да се извършва предимно от служителите на Регионална дирекция ДАИ – Шумен. От своя страна началникът на ДАИ Николай Николов обяви, че 4-ма са служителите на инспекцията, които осъществяват контрол в областта и решението на проблема е в промени на нормативната база. Ограничаването на броя на такситата бе становището на зам. председателят на Националния съюз на превозвачите Иво Кулев за решаването на проблема. Областният управител Тодор Тодоров призова до няколко дни ръководителите на заинтересованите институции да направят конкретни предложения за решаване на проблемите и да бъде сформирана работна група, която ще осъществява контрол по отношение на нелегитимните превозвачи на територията на областта.
ШУМ.БГ
Ivan Bankov e edna histna hiena - privatezira DAP-Shumen.nakupi ot turcia edni8 bus4eta v koito niama mesto za pravostoiasti i kato sedne 1 za 2 masto ne ostava.kupi gi evtino i ne mu puka za nas gragdanite.a biletitie imat novi ceni.da ste ima konkurencia i e normalno da ima.zasto toy ne podobri grafika i v pikovite 4asove da ima golemi avtobusi .za selata e oste po lo6o.moge da se zadu6i6,mesto niama i ima risk da ne te vzemat.toy kakva otgovornost nosi za klientitem a samo iska da pe4eli. ne go e sram da gonio taksitata.ami toy sled 21h. osigori li avtobus do 24h???ima 3 lini i koito sa redovni.toy da sedne i promeni grafika i vdigne zaplatite a ne da mizerstvat slugitelite mu.kolko kusti palati ste izdiga i ste bogatee , da ne sa mu robi horata.????? da ste zamre transporta v grada, no ne ni iznudvay i da ni podgotvia6 za po-visoki ceni??????????????tarikat selski???????????
ДАП да не пищи като ущипана мома. Живеем в условията на конкуренци. Да, вярно е, че има и някакви подобия на автобусчета минибусчета, но големи автобуси, каквито се полага да се движат в град с 80-ина хиляди жители, с климатици, с озвучителни уредби, с електронна система за проследяване на разписанието, с модерни автобусни спирки, такива неща няма. Бакшишите си подмениха колите и карат сравнително нови таксита из града. Защо човек трябва да избере тесните кутийки на Банков или раздрънканите му икаруси от времето на 11 конгрес на БКП /Кога е проведен - справка Гугъл/. Как може изобщо да се иска от общинските и държавните власти да крепят скандалния монопол на "Шумен пътнически автотранспорт". Че точно това е скандално.
Той този сам си е виновен. Само вижте на някоя от спирките разписанието на рейсовете (където въобще има такова)и вижте например курсовете на N5 или на N11. Ами че аз ако чакам на тях ще ми поникне брада от чакане. Друг е въпроса че линиите не са оптимизирани - има цели квартали през които не преминава нито една.
За град със затихващи функции обществения ни транспорт е това което е.Ние гражданите сме си виновни защото мълчим.Според мен може да се изработи много добра схема за движение на обществения транспорт в града и областа ,но трябва да има гражданска и експертна комисия да я изработи и съгласува с общината.А Банков да не се жалва защото освен да имитира дейност с някои пияни стари шофьори от стария ДАП друго не може и да направи.Ако може ще накара мизерните си автобусчета да се въртят само в центъра а някои крайни части на града остават без транспорт.Той веднага ще каже няма пътници ,ако не ти отърва Банков откажи се, ще се намерят частни превозвачи които самостоятелно или в съдружие с други ще вземат на търг за година различните градски линии и ще ги обслужват от край до край и така ще разберем ,че живеем в европейски град а не в Банковото,Костовото,Дъбовото и на вся сволач комунистичедско село Шумен.
Интересно ми е как Иво Кулев защитава интересите на таксиметровите шофьори?Та нали той пусна 8 таксита от "сити" да извозват цигани да гласуват за Костов.Банков е стар номенклатурен кадър на БКП -естествено,че ще се работи с методите на 11 конгрес на БКП.Това ако не е монопол,не знам кое ще е!
Защо ДАЙ и КАТ вземат страна в спор между конкуриращи се фирми. Ако има нелегални, а то има да ги санкционират, но който има лиценз да вози. Клиента избира при кого да се качи. Г-н Банков да се замисли. Неговия просперитет не интересува града като не му харесва да заминава за Турция.
Коментари
Анонимен
Бакшиши на стачка!Черни знамена!Хайде бакшиши!Как ви преи..ха а???
Angry
Абе той хубаво реве Банков от нелоялната конкуренция
но по добре да се замисли колко добро е тяхното обслужване.Пускат малки автобуси сутрин в пиковите
часове.Събота и неделя автобусите са на 40 минути ,а
вечер след 21 часа вече освен с такси с друго не можеш
да се прибереш.Така ,че не само да се оплаква а да
създаде конкурентна организация.
Анонимен
Да вземат и автобусите да си погледнат не само да плачат ! много ясно че хората ще се качват във такситата а не във тези брици ... не е ли така ???
pe6ehodec
Ivan Bankov e edna histna hiena - privatezira DAP-Shumen.nakupi ot turcia edni8 bus4eta v koito niama mesto za pravostoiasti i kato sedne 1 za 2 masto ne ostava.kupi gi evtino i ne mu puka za nas gragdanite.a biletitie imat novi ceni.da ste ima konkurencia i e normalno da ima.zasto toy ne podobri grafika i v pikovite 4asove da ima golemi avtobusi .za selata e oste po lo6o.moge da se zadu6i6,mesto niama i ima risk da ne te vzemat.toy kakva otgovornost nosi za klientitem a samo iska da pe4eli. ne go e sram da gonio taksitata.ami toy sled 21h. osigori li avtobus do 24h???ima 3 lini i koito sa redovni.toy da sedne i promeni grafika i vdigne zaplatite a ne da mizerstvat slugitelite mu.kolko kusti palati ste izdiga i ste bogatee , da ne sa mu robi horata.????? da ste zamre transporta v grada, no ne ni iznudvay i da ni podgotvia6 za po-visoki ceni??????????????tarikat selski???????????
Крумов
ДАП да не пищи като ущипана мома. Живеем в условията на конкуренци. Да, вярно е, че има и някакви подобия на автобусчета минибусчета, но големи автобуси, каквито се полага да се движат в град с 80-ина хиляди жители, с климатици, с озвучителни уредби, с електронна система за проследяване на разписанието, с модерни автобусни спирки, такива неща няма. Бакшишите си подмениха колите и карат сравнително нови таксита из града. Защо човек трябва да избере тесните кутийки на Банков или раздрънканите му икаруси от времето на 11 конгрес на БКП /Кога е проведен - справка Гугъл/. Как може изобщо да се иска от общинските и държавните власти да крепят скандалния монопол на "Шумен пътнически автотранспорт". Че точно това е скандално.
Bay Hoy
Той този сам си е виновен. Само вижте на някоя от спирките разписанието на рейсовете (където въобще има такова)и вижте например курсовете на N5 или на N11. Ами че аз ако чакам на тях ще ми поникне брада от чакане. Друг е въпроса че линиите не са оптимизирани - има цели квартали през които не преминава нито една.
123
За град със затихващи функции обществения ни транспорт е това което е.Ние гражданите сме си виновни защото мълчим.Според мен може да се изработи много добра схема за движение на обществения транспорт в града и областа ,но трябва да има гражданска и експертна комисия да я изработи и съгласува с общината.А Банков да не се жалва защото освен да имитира дейност с някои пияни стари шофьори от стария ДАП друго не може и да направи.Ако може ще накара мизерните си автобусчета да се въртят само в центъра а някои крайни части на града остават без транспорт.Той веднага ще каже няма пътници ,ако не ти отърва Банков откажи се, ще се намерят частни превозвачи които самостоятелно или в съдружие с други ще вземат на търг за година различните градски линии и ще ги обслужват от край до край и така ще разберем ,че живеем в европейски град а не в Банковото,Костовото,Дъбовото и на вся сволач комунистичедско село Шумен.
Анонимен
Интересно ми е как Иво Кулев защитава интересите на таксиметровите шофьори?Та нали той пусна 8 таксита от "сити" да извозват цигани да гласуват за Костов.Банков е стар номенклатурен кадър на БКП -естествено,че ще се работи с методите на 11 конгрес на БКП.Това ако не е монопол,не знам кое ще е!
Анонимен
Защо ДАЙ и КАТ вземат страна в спор между конкуриращи се фирми. Ако има нелегални, а то има да ги санкционират, но който има лиценз да вози. Клиента избира при кого да се качи. Г-н Банков да се замисли. Неговия просперитет не интересува града като не му харесва да заминава за Турция.