Едно от предписанията е на пътя на катастрофиралия автобус е било мантинелата да бъде сменена. Това коментира Владимир Тодоров, председател на Българска асоциация на застраховани и пострадали при катастрофи в ефира на Би Ти Ви.
"Това е предизвестена история с фатален край. Участъкът е само 700 метра, има износен асфалт. Всяка седмица стават катастрофи. За 2017 на участъка има 8 тежки катастрофи с един загинал" разказа Тодоров. Той акцентира, че проблемът е стигнал до агенция "Пътна инфраструктура", които са започнали да призовават формата да отстрани дефектите.
"Проблемът е, че когато пътят е в гаранция, държавата не може да се намесва. Трябвало е да се действа спешно като в аварийна ситуация", каза председателят на асоциацията. Той информира, че първите сигнали са четири, пет месеца след пускането на пътя. "Не е нормално толкова рано да се явяват проблеми. Пътят е трябвало е да се обезопаси си по по-добър начин.", каза той. "По темата с поставянето на колани – трябва да приемем като общество дали бизнесът е готов да инвестира в безопасност" завърши Тодоров.
Dnevnik.bg
Коментари
Анонимен
що говорите глупости? всички пътища трябва да са еднопосочни и без завои , направени на мостови инженерни съоръжения и тунели.