"Юбер" смята да се съсредоточи върху електрически велосипеди и тротинетки, а не върху автомобили, за по-къси маршрути и да мисли за по-индивидуализирани модели на градски транспорт.
Това каза главният изпълнителен директор на "Юбер" Дара Хосрошахи за в. "Файненшъл таймс". Според него това може краткосрочно да нанесе удар на компанията, която отчете загуба от 4.5 млрд. долара миналата година.
Преди "Юбер" за пръв път да предложи акции на борсата, инвеститорите трябва да знаят, че краткосрочните загуби са важни за дългосрочните цели и една от тях е да се намали работата с автомобили в централните градски части.
"В час пик е доста неефикасно за метален гигант от един тон да превоза един човек на 10 сгради разстояние," казва още Хосрошахи. "Можем да оформим поведението на хората по начин, от който печели потребителят. Печели градът."
През февруари "Юбер" добави възможността да се ползват електрически велосипеди към приложението си, а два месеца по-късно придоби компанията за споделяне на велосипеди "Джъмп байкс" за 200 млн. долара и действа в 8 американски града. През юни пък компанията обяви, че тази услуга ще стъпи и на европейския пазар, започвайки от Берлин.
Приходите от пътуванията с велосипеди действително биха били по-малки, но компанията се надява това превозно средство да се използва по-често - ефект, вече наблюдаван в Сан Франциско, обяснява ѝ главният изпълнителен директор.
От това дългосрочно печелят и шофьорите, които сега работят с "Юбер", след като стане пренасочването към по-дълги маршрути, а задръстванията в градовете станат по-малки, смята още той.
Дневник
Коментари
Анонимен
трябва да им монтира увеличителни лупи, за да може хора като бащата на президента да ги виждат, че са навлезли в кръгови кръстовища