Една от най-големите компании за кредитни карти в света премахва думата "Мастеркард" (Mastercrad) от двата преплитащи се червени и жълти кръгове в логото, където тя пребиваваше повече от 50 години, съобщи "Асошиейтед прес".
"Мастеркард" се присъедини към малка група от марки като "Найки" (Nike), "Епъл" (Apple) и "Таргет" (Target), които разчитат на изображението, а не на името в повечето маркетинг материали.
Тази стъпка насочва вниманието и към променящия се характер на обмена на валута. "Мастеркард", известна преди това като "Мастър чардж" (Master Charge), се опитва да промени имиджа си през последните години като "технологична компания в световната индустрия на плащанията".
"Мастеркард", чиято централа е в "Пърчейс", Ню Йорк, обяви днес, че 80 процента от хората разпознават логото й дори ако не присъства името.
Дневник
Коментари
Добави коментар