Колин Грийнуд от „Рейдиохед“ съобщи, че решението на групата да предложи последния си албум по интернет е бил много добър рекламен ход, съобщи сайтът Wenn. Британската рок група пусна последния си албум „In Rainbows“ по интернет и позволи на феновете си да определят цената, която са готови да платят за него. Това решение предизвика противоречие в музикалната индустрия. Рокерите подчертават, че не са спечелили пари от продажбата на албума по интернет, но безплатната реклама е дала тласък на кариерата им. „Целта ни не беше да спечелим възможно най-много пари. Смятахме, че хората ще са доволни от това решение, но не знаехме какво ще последва, защото това беше нещо, което се прави за първи път. Считам, че най-голямата полза за нас беше, че хората разбраха за нашето завръщане след краткото прекъсване“, сподели басистът на групата Колин Грийнуд. /БГНЕС