Практикуващите пиари искат публичен регистър на PR агенциите
Напълно подкрепяме идеята за създаване на публичен регистър на PR-агенциите, в който да става ясно кой какви публични средства усвоява, за какви цели ги получава и как ги харчи.
Смятаме, че по този начин ще се гарантира прозрачност на процеса по усвояване на средствата не само по линия на европейските фондове, но и по програми с национално и друго международно финансиране. Това се казва в писмо на Дружеството на практикуващите връзки с обществеността по повод декларацията на Международната асоциация на PR специалистите IPRA относно мнението на президента Георги Първанов, че „голяма част от парите, изпрани в политиката, минават през пиар агенции”. Обществена тайна е, че средства по европейски програми изтичат по линия на различни комуникационни дейности, като конкурсите се печелят от определен кръг агенции, стоящи в близки отношения с влиятелни хора в българската политика, се казва още в писмото. Според сдружението предложение за създаване на регистър за собствеността на всички медии, социологически, рекламни и PR-агенции е направено от неправителствени организации преди повече от три години. БГНЕС припомня, че в интервюто си по бТВ държавният глава отбеляза, че трябва да бъдат питани ПР-агенциите за това как се изразходват средствата за предизборни кампании на полотическите партии у нас. /БГНЕС
133
0
PGRpdiBjbGFzcz0iYWRzLXpvbmUiIGlkPSJhZHMtem9uZS16b25lMm5kcGFyYWdyYXBoIiAgCiAgICAgCiAgICAgCj4KICAgIAogICAgICAgIAogICAgICAgIAogICAgCjwvZGl2Pg==
Коментари
Добави коментар