Секторът на развлеченията преживява почти безпрецедентен период на промяна. Преминаването към стрийминг услуги например, което бе във възход преди пандемията, се ускори дори по-бързо от очакваното, докато игралната индустрия донесе изцяло нови начини за създаване и доставяне на съдържание и забавление в по-широката индустрия, като например това в bet365.

Влиянието на тези трансформации в медиите кара организации като Microsoft, Apple, Amazon и други да преосмислят начина си на работа. Реално това, което виждаме е как компаниите искат да преосмислят работните си процеси, защото отличителните граници между видовете медии изчезват. Нашият физически свят се смесва с виртуалния и така развлекателната реалност също се променя. Тези трансформации се увеличават с невероятна скорост по мнението на почти всички експерти.

Както при много индустрии, предизвикателствата, създадени от пандемията за развлекателната индустрия, доведоха до поставяне под въпрос на традиционните начини на работа. Технологията предостави отговор на непрестанното търсене на съдържание в тази трудна нова среда.

Когато се замислим за въздействието на Covid-19 върху индустрията в неговия пик, той спира продукции и пречи на събитията на живо (последен пример отменените концерти на Адел). Но това принуждава компаниите да преосмислят тези преживявания. Как биха могли да продължат да създават съдържание възможно най-бързо, когато работят с географски разпръснат екип или да предоставят уникални възможности за забавление на клиентите? Отговорът е, че те трябваше да разчитат на облачните услуги и да изобретят технология, за да накарат тези неща да работят по-бързо, отколкото вероятно някога са си мислили.

Необходимостта от изолация и физическо дистанциране също означава, че повече хора се обърнаха към различните стрийминг платформи (каквито са Youtube или пък платените Netflix, Disney+, Amazon Prime, HBO Max и др.), за да консумират тяхното съдържание, ускорявайки тенденция, която вече прекроява индустрията.

Видяхме, че гледаемостта на стрийминг съдържание нараства експоненциално на всяка платформа, като мобилните потребители сега консумират и създават повече съдържание от всякога. Персонализацията също се подобри, така че работните процеси около разпространението се ускориха невероятно, с възможността за използване на облачните услуги за доставяне на видео с по-висока резолюция и без някакво значително забавяне на устройства като нашите телефони.

Бързата и дълбока трансформация на индустрията също има последици за начина, по който се възприемат потребителите. Чрез обединяване на разнородната информация, която имат за своите клиенти, в единен, последователен вид, медийните компании могат по-добре да разберат както съдържанието, което искат да видят, така и начина, по който искат да го видят.

Едно от нещата, които облачните услуги предостави, е да се сглоби до някъде разхвърления пъзел за отделния клиент. Много хора имат множество профили в различни платформи за социални медии, но медийните компании искат да работят с един индивидуален клиент, за чийто предпочитания са наясно.

Съдържание на zalagania-online.com