След БТК и А1 и "Теленор България" обяви, че започва ребрандиране. От 1 март компанията ще се нарича Yettel ("Йеттел"). Промяната на името е част от по-широката инициатива за ребрандиране в България, Унгария и Сърбия, където телекомуникационните дружества, част от PPF, оперират под марката Telenor.

В съобщението се цитира Марек Слачик, изп. директор на телекомуникационния, медиен и технологичен бизнес на PPF Telecom Group за Централна и Източна Европа, който мотивира промяната с това, че силният бранд е от решаващо значение за постигане на визията на компанията. По думите му тя включва най-доброто обслужване, опериране с най-съвременни телекомуникационни мрежи и постигане на най-високи нива на ефективност и рентабилност.

Компанията обяснява, че Yettel е ново име, нова дума.

"Теленор" започва прехода към новия си бранд от днес, като целта е той да приключи във всички аспекти до края на март. От оператора допълват, че промяната на марката ще бъде неусетна за клиентите, като от тях не се изискват никакви действия. Официалното и пълно разкриване на бранда Yettel ще стане на 1 март.

Когато "Теленор" купи "Глобул" през 2014 г. компанията също бе рембрандирана.

След сделката с "Теленор" Бартоничек коментира пред "Капитал", че ес разглеждат различни възможности като една от тях е за всички оператори да се ползва марката О2. Тя се ползва в бизнеса на PPF в Чехия и Словакия.

"Теленор България" е най-големият мобилен оператор по приходи в България и третият най-голям телеком. Приходите на компанията за 2020 г. достигнаха 787 млн. лв. Абонатите към средата на 2021 г. са 3.46 млн. лв., припомня "Капитал".

PPF на чешкия милиардер Петр Келнер придоби мобилния оператор през 2018 г. и стана собственик и на Би Ти Ви. След като загина в инцидент през март тъкмо Бартоничек пое контрола над инвестиционната компания PPF Group.

Дневник