До дни правят нова среща между синдикати и Е.ОN за готвените съкращения
„До дни ще стане ясна датата на поредната среща на синдикатите с ръководството на Е.ОN. във връзка с преговорите за съкращението на работници от електроразпределителните дружества на компанията. На нея ще се представят и резултатите от подписката, която върви сред служителите за съгласие или несъгласие за обявяване на ефективни стачни действия на служителите“. Това каза за ШУМ.БГ Борислав Тотев, председател на шуменската синдикална организация към независимата синдикална федерация на енергетиците в България. Той не пожела да коментира броят на служителите подкрепили евентуални стачни действия с мотива за коректност към работодателите.
„На срещата ще представим подписката, има служители, подписали се „за“ ефективни стачни действия и такива, които са „против“, каза Тотев. Преди дни Е.ОN. поиска над 150 души, работещи по подръжката да бъдат съкратени, от тях 15 от Шумен, и предложи Програма за доброволно напускане с обезщетения. Синдикатите се възпротивиха и изразиха готовност за протестни действия , заради опасността от рискова ситуация с качеството на обслужване на гражданите.
ШУМ.БГ
219
3
asdf
PGRpdiBjbGFzcz0iYWRzLXpvbmUiIGlkPSJhZHMtem9uZS16b25lMm5kcGFyYWdyYXBoIiAgCiAgICAgCiAgICAgCj4KICAgIAogICAgICAgIAogICAgICAgIAogICAgCjwvZGl2Pg==
Коментари
Готин
Снощи по време на мача пак нямаше ток....преди седмица също, и то вечерта..,а е още лято и не са им минали съкращенията.А ЗИМАТА????ТОГАВА КАК ЩЕ БЪДЕ???И кой ще каже къде и как можем да се жалваме от монополиста E.ON?В тяхният сайт не можеш да запиташ нищо.Сами си задават въпроси и сами си отговарят на тях.Кога ще си понесат вината за спирането на тока?Нека да си плащат неустойка към абонатите си, след като не могат да осигурят качествена услуга,т.е.спират тока.Ние как си плащаме,след като не си платим навреме:......знаем си го...
електорална единица
Цената на тока не покрива себестойнастта на произведен киловат час енергия така, че решението е правилно и цените трябва да растат, а хората да се съкратят!!!... На който не му отърва, да хваща я гората, я пътя към европата!!!...
потърпевш потребител
Ръководството на Е ОН трябва да направи обстойно атестиране на работниците си и след анализ да прецени кого да уволни.Един от критериите нека бъде и жалби от граждани, разбира се основателни относно изпълнение на задълженията им.Аз имам данни за несверяване на часовниците в таблата,в които са електромерите на домакинства в цял вход от дълги години за което живущите сме информирали монополиста и тази порочна практика продължава и до момента.Достъп до таблото имат уж само служители на Е-ОН, а по грешните показания на часовника ние потребителите си плащаме чинно, това което ни показват електромерите за дневна и нощна тарифа ., т.е ние трябва да следим часовника и да се съобразяваме с него, а не със установените часове за дневна и нощна.Полага се на тези служители, да бъдат санкционирани, а защо не и съкратени след като се възнамерява такава процедура за да усетят и те на гърба си какво е да си плащаш за нещо, което друг неразумен определя неправомерно.
Желаем Ви успех при обективното вземане на решения за отстраняване на недобросъвестните работници, които дълги години са решавали нашите съдби във финансово отношение.
До настоящият момент нашите писмени сигнали до Вас не са показали положителни промени.
Оставаме с надежда,че поне този път ще се съобразите с нашите препоръки с цел подобряване отношението между продавач и потребител.