Обектът е част от франчайз програмата „Моят магазин“, която подкрепя независимите предприемачи

На 23 май 2025 г. на адрес ж.к. „Добротица“, ул. „Батовска“ № 1 (при Самолета) се откри „Моят магазин – Дар“ с площ от 380 кв. м и с над 10 000 артикула, подбрани с внимание към изискванията на съвременния потребител и с амбиция да предоставят всичко необходимо за ежедневието – храни, напитки, битова химия и др. За още по-голямо удобство на своите клиенти магазинът разполага с просторен паркинг.

С над 25 години история „ДАР 2000“ е развит семеен бизнес, който до момента управлява шест обекта в Добрич, а с присъединяването към семейството на „Моят магазин“ утвърждава позицията си на един от лидерите в търговията на дребно в града, като същевременно получава достъп до силни търговски условия и възможности за разгръщане на своя бизнес с подкрепата на франчайз платформата“, каза по повод откриването на  обект номер 115 Димитър Вутков, Ръководител сектор „Франчайз“ в МЕТРО България.  

В „Моят магазин – Дар“ клиентите ще открият био и здравословни храни, разнообразие от кафе, чай и специализирани продукти за суши, свежи плодове и зеленчуци, включително екзотични видове и сезонни предложения. Асортиментът се допълва от месо и колбаси от местни ферми, мариновани риби, хайвери, пакетирани салати, бебешки храни, храна за домашни любимци, млечни продукти, битова химия, захарни изделия и над 200 подбрани вина и спиртни напитки във всички ценови категории. Специален акцент са прясно изцедените фрешове, приготвяни на място с помощта на висококачествени професионални машини. Магазинът разполага и с модерна кафе зона, оборудвана с автомат от ново поколение.

Франчайз програмата „Моят магазин“ на МЕТРО България дългосрочно подкрепя независимите български предприемачи в традиционната търговия, като им предоставя достъп до най-съвременни търговски практики, както и до финансова помощ за модерна визия на обектите и за ефективна реклама. Вече над 100, магазините по програмата се намират в повече от 80 населени места в България, където живеят близо 2 700 000 души – както в квартали на големите градове, така и в по-малки селища.  Нейното разширяване ще продължи, като броят на обектите ще достигне 200 до края на 2025 г., а пазарният им дял в традиционната търговия у нас се прогнозира да възлезе на поне 5%. До 2027 г. се очаква в цялата страна да работят общо 800 квартални обекта по програмата „Моят магазин“.

За МЕТРО България

МЕТРО България – най-голямата компания за търговия на едро, оперираща на българския пазар вече 26 години – стъпва у нас на 18 март 1999 г., когато първите два магазина отварят врати едновременно в София и Пловдив.

Компанията обслужва клиенти от хотелския и ресторантьорския бизнес, търговци и фирми. Тя управлява 11 магазина, както и 1 база за услуга доставки, с близо 2000 служители. За нуждите на B2B клиентите, МЕТРО развива дейността си в многоканален модел на търговия, който съчетава магазини за търговия на едро и услуга за доставки на хранителни и нехранителни продукти. Хиляди професионални клиенти на МЕТРО България разчитат на продуктовата компетентност и качествените услуги на компанията, за да осъществяват успешно своя ежедневен бизнес. Отговорността е заложена в начина, по който МЕТРО осъществява дейността си – като създава споделена стойност за общностите чрез своята ESG стратегия.

 

Платена публикация