След две поредни класирания на последно място в страната на матурата по Български език и литература /БЕЛ/ дванайсетокласниците от Шуменско тази година се изкачват до предпоследна позиция. Първенството в негативната класация е за Разград.
Резултатите бяха обявени днес на пресконференция в Министерството на образованието и науката.
Зрелостниците от Шуменска област са със среден резултат 50,31 точки от 100 възможни. Миналата година резултатът им беше 50,41 точки. Разград е с 47,94 точки. В дъното на таблицата преди Шумен са Силистра и Враца, съответно с 51,14 и 51,99 точки.
С най-висок резултат очаквано е област София /столица/ с 64,54 точки. Средният резултат за страната е 57,53 точки.
Припомняме, че на матура по БЕЛ в Шуменско на 21 май се явиха 1 112 дванайсетокласници.
Очаква се в следващите дни да бъде обявено класирането по училища.
ШУМ.БГ
Коментари
Анонимен
Трайкото и хитринското са най квалитетните училища в областта
Шуменец
ШУМ БГ, защо не давате сведение за снощната сбирка на БСП. Какво решиха. Щяха да вземат кардинални решения. Мълчите. По кое давление. Май и вие като тях, ще минете в нелегалност.
Анонимен
Крайно време е да се натирят директорите и да има мандат остава, те се вземат за феодалии
ШУМ.БГ
Този коментар бе изтрит заради неспазване на Правилата
ШУМ.БГ
Този коментар бе изтрит заради неспазване на Правилата
Анонимен
Срам и позор! След Милева слаби началници в РУО! Никакъв контрол! Да се връща Милева!
Анонимен
Между първия и последния няма кой знае каква разлика, така че стига сте се възмущавали.
А относно заплащането на учителя - вижте резултатите в частните гимназии. Там може би работят за без пари.
В големите градове има много частни гимназии. Те са причината да са по-напред.
Анонимен
📍 Градове с частни гимназии:
1. София
2. Пловдив
3. Варна
4. Бургас
5. Русе
6. Стара Загора
7. Смолян
8. Благоевград
9. Велико Търново
10. Плевен
Сложете
Кадърни учители по БЕЛ и да се учи в час, не вкъщи, и резултатите ще са по-добри. Не си давайте парите за частни уроци. Всичко е мазало..Сега искам по училища да се намалят заплатите на учителите в училищата, които имат ниски резултати и да се увеличат, на тези учители, където децата са научени.