Светът очакваше "решението на решенията" от ЛеБрон Джеймс във вторник вечер, но остана разочарован и доста раздразнен, след като то се оказа просто рекламен трик.
Легендарният баскетболист, който влиза в 24-ия му сезон в НБА с екипа на ЛА Лейкърс, анонсира с видео в социалните мрежи голяма новина, която се чакаше вчера.
По подобен начин с анонс "Решението" преди 15 години ЛеБрон обяви, че напуска Кливланд и отива в Маями - вододелен момент в кариерата му. Сега се очакваше да разкрие, че това ще е последният му сезон в лигата. През декември Джеймс ще навърши 41 години.
Видеото и публикацията бяха видяни и споделени милиони пъти, а сериозността на анонса "Решението на всички решения" подсказваше, че баскетболният ас иска да каже на света нещо сериозно.
Вместо това се появи нова реклама на напитки, на които ЛеБрон е лице. Разочароващо, доста дразнещо за феновете и предизвикало медиите зад Океана да намерят нови нива на ирония и сарказъм по казуса.
"Нелепо и доста подвеждащо за армията му от фенове", написа ESPN.
В същото време съотборниците му в Лейкърс признаха, че никой от тях не е знаел за какво става дума. "Телефонът ми се напълни със съобщения, хора ме питаха дали се отказва", призна Остин Рийвс.
А треньорът на отбора Джей Джей Редик се ядоса на въпроси на репортери преди тренировката, като нарече представителите на медиите "идиоти", задето са мислели, че ще има голяма новина.
Не са само те - светът очакваше да чуе нещо наистина важно след анонс, който е "патентован" от ЛеБрон за това.
Дир.бг
Коментари
Добави коментар